Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, September 21, 2012

Jamuan Hari Raya Di Pejabat Ratu

Hari ini pejabat Ratu ada membuat Jamuan Hari Raya. Jadi sudah pastinya, ramai staff dari pelbagai cawangan akan berkunjung ke pejabat Ratu untuk menjamu selera. Ada pelbagai makanan yang disediakan. Ada rendang ayam.. sambal udang.. rendang daging masak hitam.. nasi lemak.. nasi goreng.. mihun goreng.. satay.. sekodok.. dan pelbagai jenis kuih. 

Tapi yang menjadi persoalannya di sini, ni dah hampir penghujung bulan September 2012. Bulan syawal dah habis daa.. Habis ni jamuan untuk sambut apa ??? Sambut bulan Zulkaedah kot.. Hehe.. Sebenarnya, perancangan untuk mengadakan Jamuan Hari Raya ni memang telah diadakan pada bulan lepas lagi. Jamuan Hari Raya ni memang dah jadi satu kewajipan untuk diadakan setiap tahun. Tapi pihak pengarah pula ingin mengadakan di hotel bersama-sama kesemua staff. Tidak lagi di pejabat. Tapi akhirnya, perancangan untuk mengadakan Jamuan Hari Raya di hotel tu terbatal. Memandangkan ramai staff sudah bertanya. Maka, ditetapkan pada hari ini 20 September 2012 untuk diadakan Majlis Jamuan Hari Raya walaupun Raya Aidilfitri sudah habis.. Hehe..

Inilah antara menu yang dihidangkan, 


Apa-apa pun pastinya perut Ratu akan kenyang dengan hidangan yang tertera. Maklumlah, jamuan ni pun diadakan di pejabat Ratu. Ratu rasa lapar jer.. Ratu ambillah menu makanan mana yang diingini. Cuma tak pasti nanti Ratu dapat merasai keesemua menu yang terhidang ataupun tidak. Sudah pastinya ramai tetamu yang hadir. Yang pasti, rancangan Jamuan Hari Raya ni sudah dilaksanakan. Perut Ratu pun sudah terisi. Kalau menu ni tak habis, pasti Ratu dan member-member sepejabat akan membawa pulang untuk sanatapan malam nanti di rumah. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267