Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, September 29, 2012

Kesibukan Bermula..

Ni dah penghujung bulan September kan. Sekejap jer kan masa berlalu. Raja Ratu pun perlu bergerak pantas dalam mengejar impian dan matlamat kami mana yang masih belum terlaksana tahun ini. Ratu kena cuba pastikan apa yang telah Ratu rancangan tahun ni berjalan dengan lancar. Raja Ratu cuma ada 3 bulan sahaja lagi. 

Sekali fikir kerja-kerja Ratu di pejabat pun memang tengah berlambak. Belum lagi urusan-urusan jualan Al-Quran Digital dan beberapa perkara lain yang telah Ratu aturkan untuk tahun ini. Ratu perlu settlekan kesemuanya sebelum Ratu menyambut tahun baru. Ratu mula merancang apa juga tugasan, kalau boleh Ratu perlu siapkan sebelum menyambut Awal Muharam. Jika tidak Ratu perlu siapkan sebelum hujung tahun ni. Kalau Awal Muharam, Ratu ada masa lagi sebulan lebih. Aduh hai, boleh ker. Kalau nak bawa balik rumah. Belum tentu Ratu dapat siapkan. Mana dengan ragam Puteri Raja Ratu di rumah lagi. Ratu rancang nak settlekan kesemua perkara sebelum Ratu aturkan strategi baru untuk tahun baru nanti.

Ni baru sedikit kerja-kerja pejabat. Belum lagi fail-fail di tepi meja yang mana Ratu telah longgokkan supaya Ratu tidak lupa untuk siapkannya. Hisss.. PENING.. PENING.. PENING..


Boleh ker Ratu siapkan ni. CAIYOK RATU.. CAIYOK !!!!  BOLEH, PASTI BOLEH BUAT PUNYA. LAKUKAN KALAU NAK BERJAYA !!!!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267