Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, September 28, 2012

Tahniah Kepada Shila Amzah

Ratu agak terkejut juga apabila Shila Amzah mewakili Malaysia menyertai pertandingan "Asian Wave 2012" yang diadakan di China baru-baru ini. Bukan calang-calang orang yang menyertai pertandingan ini. Semuanya agak-agak hebat belaka. Ratu tumpang gembira apabila mengetahui Shila menjadi Juara dalam pertandingan tersebut. 

Inilah video rakamannya. Inilah lagu yang dinyanyikan sehingga menjadikannya Juara.



Sebenarnya Shila Amzah ini adalah anak kepada ND Lala. Dahulu keluarga ini bukanlah keluarga yang senang. Ratu ada terbaca kisahnya keluarganya di suratkhabar suatu ketika dahulu. Kalau tak silap Ratu masa tu Shila Amzah ni masih kecil dan keluarganya pada ketika itu mengalami masalah kewangan. Ya lah, ND Lala ni seorang penyanyi. Mungkin pada ketika itu dia tidak banyak menerima tawaran nyanyian. Mungkin juga kekecohan cetak rompak turut menjadi puncanya kot. Keluarganya beraya dalam keadaan serba kekurangan sehinggakan nak beraya di kampung pun tak cukup duit. 

Tapi daripada kesusahan itu mereka bangkit. Sekarang keluarga mereka boleh hidup senang. Ratu juga percaya Shila pun bekerja keras untuk berjaya ke tahap sekarang ni. 

Apapun TAHNIAH Ratu ucapkan.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267