Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, November 16, 2012

Maharaja Lawak Mega 2012 Sudah Kembali..

Maharaja Lawak Mega telah kembali lagi. Tapi yang menjadi PELIKNYA.. Semua pemenang-pemenang yang pernah menang dalam pertandingan Maharaja Lawak dan Maharaja Lawak Mega sebelum ini kembali beraksi lagi. Setahu Ratu, berdasarkan kepada pengalaman lepas.. mana-mana pertandingan yang pernah dijalankan, pihak penganjur tidak akan mengambil peserta yang telah menang dalam pertandingan yang sama konsepnya pada tahun-tahun lepas. Emm.. biasanya mereka mengambil peserta baru untuk bertanding. Berbeza pula dengan pertandingan kali ini, pihak Astro membuka ruang kepada peserta-peserta yang pernah menang pada tahun-tahun lepass untuk kembali bertanding. Emm.. mungkin pihak Astro takut RATING penonton untuk rancangan ini akan menurun jikalau mereka mengambil peserta baru kot. Hehe..

Apa-apapun, Raja Ratu suka juga jika mereka kembali bertanding seperti kumpulan SAEHU.. BOBOI.. SABUN (OSBON).. JOZAN.. Kehadiran mereka dapat mengamatkan lagi pentas pertandingan. Pertandingan ini ditayang secara langsung melalui siaran Mustika 132 di saluran Astro setiap Hari Jumaat pada pukul 10.00 malam. Pengacaranya macam biasalah Datuk AC Mizal,


Pertandingan ini sama seperti mana dalam pertandingan tahun lepas yang mana ianya melibatkan para peserta dari 3 negara iaitu MALAYSIA.. INDONESIA.. SINGAPURA.. Cuma bezanya kali ini jurinya telah berubah konsepnya pemilihannya. Pihak Astro telah memilih seorang juri yang datangnya dari INDONESIA.. seorang juri yang datangnya dari SINGAPURA.. dan 2 orang juri dari MALAYSIA..

Akhir kata, agak-agak korang siapa yang akan menjadi JUARA MAHARAJA LAWAK MEGA 2012 ni ya ????? Tunggguuuuuu !!!!!!! Yang pasti Raja Ratu akan sokong kumpulan JOZAN.. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267