Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, November 7, 2012

Raja Menang Pertandingan Go Kart..

Pertama sekali, Ratu ingin mengucapkan TAHNIAH kepada Raja hatiku kerana telah berjaya menjadi JUARA dalam perlawanan Go Kart beberapa hari lepas. Ratu pada asalnya tidak mengetahui bahawa Raja akan menyertai perlawanan Go Kart tu. Sehingga lah Raja pulang ke rumah dan menceritakan kepada Ratu bahawa Raja telahpun memenangi perlawanan Go Kart yang diadakan lebih kurang pukul 2.00 petang, Sabtu lepas. Pertandingan ini melibatkan rakan-rakan sekerja Raja. 

Ratu pada asalnya marah juga dengan Raja. Mana tidaknya, Raja tidak maklumkan pada Ratu pun sebelum perlawananan tu bermula. Ratu pula pada ketika itu memang berada di sekitar tempat perlawanan bersama dengan Puteri Raja Ratu serta ibubapa Ratu. Jadi, boleh Ratu menonton perlawanan tu. Tapi bila Ratu fikirkan balik, pada ketika itu Ratu pun tidak berapa sihat dan cuaca petang tu dengan hujan turun gerimis. Jadi, Ratu rasa seperti tidak sesuai untuk bawa Puteri Raja Ratu untuk menonton sama. Kalau korang ada baca cerita Ratu sebelum ini bertajuk Tersentuh Dengan Gelagat Puteri Raja Ratu yang mana pada hari tersebut Ratu rasa tidak berapa sihat. Tapi dalam keadaan tak sihat pun, Ratu bersama Puteri Raja Ratu turut serta bersama ibubapa Ratu pergi ke jemputan Majlis Perkahwinan. Sebenarnya, itulah hari Raja menyertai perlawanan Go Kart tersebut. Jadi, Ratu rasa tak kisahlah tak dapat melihat perlawanan tu pun.

Sehari selepas Raja memenangi perlawanan tu, Raja membawa Ratu bersama Puteri Raja Ratu termasuklah ibubapa Ratu makan tengah hari di salah sebuah Restoren. Emm, belanja makan je ker sayang oi.. Ingat nak belikan Ratu iPad ker.. Haha.. Sempat lagi Ratu ni berangan kan.Hehe.. Akhir kata, TAHNIAH kepada Raja. Lain kali, kalau menang leh belanja Ratu lagi ya..


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267