Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, November 4, 2012

Tersentuh Dengan Gelagat Puteri Raja Ratu,,

Hari ni Ratu mula rasa tak sedap badan. EMMM.. Hahaha... Jangan korang fikir yang bukan-bukan lak ya.. Jangan korang fikir Ratu berbadan dua lak ya.. Hahaaa.. Cuaca sejak kebelakangan ni tidak menentu.. Pagi panas.. Petang lak hujan.. Ratu pulak hari ni rasa seperti hendak DEMAM.. Pagi ni badan Ratu dah mula seram-seram sejuk.. RAJAAAAA !!!!! TOLONG BAWA RATU PERGI KLINIKKKK..

Ibubapa Ratu pula ajak temankan mereka pergi ke 2 jemputan Majlis Perkahwinan. Pada asalnya, Ratu malas nak ikut ibubapa Ratu. Tapi, kebetulan Ratu ada keinginan hendak beli mainan Puteri Raja Ratu dan android tablet yang kebetulan berhampiran dengan kawasan Majlis Perkahwiinan tu. Jadi, Ratu gagahkan diri untuk temankan ibu bapa Ratu sambil membawa Puteri Raja Ratu ni. Raja pula hari ni bekerja. Jadi, Raja tidak dapatlah menemani Ratu. Kalau duduk rumah pun belum tentu Ratu dapat berehat. Maklumlah sudah ada anak yang masih kecil ni.. Faham.. Faham je lah kan. Kalau Ratu ikut pun sekurang-kurang Ratu dapat juga belikan sesuatu untuk Puteri kesayangan Raja Ratu ni.

Tiba di salah sebuah Majlis Perkahwinan tu, Ratu suka melihat gelagat Puteri Raja Ratu ni yang suka mendengar persembahan nyanyian yang kebetulan pada ketika itu pihak tuan rumah memang ada menjemput sebuah Kumpulan Nasyid untuk membuat persembahan nyanyian di Majlis Perkahwinan anak mereka. Ratu difahamkan bahawa kumpulan nasyid tersebut adalah bekas finalis salah sebuah rancangan pertandingan nasyid yang pernah di siarkan di tv9 tahun lepas. Jadi, tak perlulah Ratu ceritakan bagaimana persembahan kumpulan nasyid tersebut. Korang sendiri pun sudah boleh bayangkan bagaimana persembahan mereka. Maklumlah finalis lah katakan..

Sedang seronok melihat persembahan Kumpulan Nasyid tersebut, hujan pula turun dengan lebatnya. Apa lagi... Berlari lah Ratu mendukung Puteri Raja Ratu ni lari masuk ke dalam khemah. Bila hujan agak reda sedikit, Ratu bersama ibubapa Ratu berangkatlah pulang ke rumah. Tapi, dalam keadaan cuaca hujan sebegitu sempat lagi Ratu membelikan mainan untuk Puteri Raja Ratu yang terletak berhampiran dengan rumah pengantin tu. Bukan beli mainan apa pun, Ratu belikan Puteri Raja Ratu mainan trompet beserta 2 telefon bimbit. Inilah mainannya..

Cuma hajat Ratu untuk membeli android tablet tu tak kesampaian apabila hujan semakin lebat.

Sampai di rumah selepas Ratu mandikan Puteri Raja Ratu, Ratu rasa badan cam dah tidak selesa. Ratu pun baringlah sekajap. Nasib baiklah ibubapa Ratu ada. Bolehlah, tolong tengok-tengokkan Puteri Raja Ratu ni. Tiba-tiba Ratu rasa agak tersentuh hati apabila melihat Puteri Raja Ratu datang dekat Ratu dengan kereta 'Walker'nya. Dia tengok Ratu terbaring terus dia salam dan cium tangan Ratu. Selepas tu, dia pergi main pusing-pusing kat depan. Kemudian datang balik pada Ratu.. Salam dan cium tangan Ratu. Kemudian dia pergi pusing-pusing kembali ke depan. Bergitulah gelagatnya yang dilakukan berulang-ulang kali. Tersentuh hati Ratu melihatnya.

Wahai puteriku sayang, doakan ibu cepat sembuh dari demam ni.. Nanti boleh kita main sama-sama ya sayang.. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267