Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, December 9, 2012

Malaysia lwn Thailand

Baru sebentar tadi kita semua rakyat Malaysia khususnya peminat bola sepak dapat menyaksikan perlawanan Separuh Akhir AFF Suzuki Cup 2012 di antara Harimau Malaya (Malaysia) menentang Thailand. Dan malam ni perlawanan ni berjalan secara langsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, Malaysia untuk saringan pertama. Ratu pun turut sama mengikuti perlawanan ini sepanjang ianya berlansung melalui saluran TV1. Cuma Raty tidak menonton bersama Raja kerana Raja bertugas.

Ratu ni bukannya kaki bola. Tapi bila tengok Harimau Malaya berjaya menentang Indonesia hari tu. Ratu pun ingin mengetahui perkembangannya terkini. Apa-apapun Ratu pada mulanya agak gusar sedikit untuk meletakkan sebarang andaian kerana beberapa hari yang lepas Ratu dapat tahu melalui radio beberapa pemain kuat kita mengalami kecederaan sedikit semasa membuat latihan dan Raja Gopal agak gusar dengan keadaan mereka. 


Tapi bila Ratu tengok pada permulaannya Malaysia berjaya menjaringkan 1 gol. Ratu rasa agak gembira sedikit dan mungkin ada harapan untuk Harimau Malaya berjaya dalam perlawanan ini. Tapi bila Ratu tengok Thailand pula berjaya menjaringkan 1 gol. Ratu sudah mula rasa gusar dan perlawanan berakhir dengan keputusan 1-1. Mungkin ianya akan memberikan tekanan kepada Harimau Malaya untuk membawa keputusan ini ke saingan kedua nanti yang akan berlangsung di Thailand nanti.

Akhir kata, Ratu berharap Harimau Malaya dapat melakukan yang terbaik untuk saringan kedua nanti.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267