Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, December 25, 2012

Tahun 2012 Menjadi Sejarah Terindah..

Pejam celik.. pejam celik.. Sekejap jer dah akhir tahun 2012 kan.. Rasa sekejap jer masa berlalu.. Dan tak lama lagi kita bakal menyambut Tahun Baru 2013. Yang pasti 2012 banyak memberikan pengalaman baru bagi Raja Ratu. Bagi Ratu 2012 banyak mengajar Ratu erti persahabatan. Ratu dapat kenal mana satu sahabat.. Mana satu kawan.. Yang kenal kita bila diperlukan sahaja.. Bila dah dapat apa yang dia capai.. Dia tikam dari belakang dalam senyap.. Emm,.. tapi tak mengapa Tuhan dah tunjukkan dan Ratu perlu berhati-hati dalam memilih sahabat.. Kawan tu ramai, tapi sahabat sukar dicari.

Tahun 2012 memberikan semangat kepada Raja Ratu untuk mengeratkan lagi genggaman kami. Lantas kami mengorak langkah, memperkemaskan usaha kami dalam mencapai impian kami. Yang pasti impian sudah berada di hadapan. Raja Ratu sudah berada di pertengahan jalan. Alhamdulillah, ada matlamat yang telah tercapai tahun ni.. Alhamdulillah, kami juga dikurniakan cahaya mata yang comel dan lama kami impikan. Pastinya, kami tidak akan mengabaikannya. Yang pasti, kami tidak boleh meletakkan diri kami di tahap selesa. Langkah demi langkah perlu di atur untuk impian seterusnya.

Bagaimana dengan korang pengunjung setia Teratak Istana Raja Ratu ni ? Sudah tecapaikah matlamat korang pada tahun ini ? Kalau tercapai.. Alhamdulillah, tahniah Raja Ratu ucapkan. Jika ada di kalangan korang yang tidak tercapai, jangan berputus asa. Pasti ada hikmahnya. Jangan bersedih. Jadikan, kegagalan tu sebagai satu LANDASAN untuk berjaya. Apa yang penting.. USAHA.. DOA.. TAWAKAL..

Akhir kata, selamat tinggal TAHUN 2012.. Selamat datang TAHUN 2013.. Apa yang Raja Ratu harapkan, doakan agar kita sama-sama berjaya mencapai apa yang kita impikan..INSYA ALLAH

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267