Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, January 18, 2013

Selamat Hari Lahir Datuk Hamzah

Pada awalnya, Ratu juga tak teringat mengenai Hari Lahir Datuk Hamzah semalam. Apa ???? Siapa Datuk Hamzah ????? Kalau korang nak tahu Datuk Hamzah ni adalah salah seorang daripada pengarah syarikat tempat Ratu bekerja. Ratu baru teringat setelah rakan sekerja Ratu keluar dengan niat untuk membeli kek di Secret Recipe. 

Ratu bersama rakan-rakan Ratu ada merancang ingin membuat kejutan untuk Datuk Hamzah. Datuk Hamzah memang tidak mengetahui kehadiran kek ini di pejabat Ratu sempena Hari Lahirnya tahun ini. Sebenarnya, Datuk Hamzah ni jarang berada di pejabat Ratu. Dia akan singgah di pejabat Ratu jika ada beberapa dokumen yang perlu di tandatangan atau terlibat dengan mesyuarat-mesyuarat tertentu termasuklah menyuarat Lembaga Pengarah syarikat di pejabat Ratu. Kebetulan semalam, Datuk Hamzah memang ingin singgah ke pejabat Ratu untuk tandatangan beberapa cek. Jadi, Ratu dan rakan-rakan Ratu merasakan inilah masa yang sesuai  untuk membuat kejutan kepada Datuk Hamzah nanti.

Ratu dan beberapa rakan Ratu rancang.. Setelah Datuk Hamzah selesai menandatangani beberapa cek syarikat, Ratu bersama rakan-rakan Ratu akan nyanyikan sama-sama lagu Selamat Hari Jadi sambil membawa kek tersebut. Kini tibalah masanya seperti masa yang dijanjikan, Datuk Hamzah tiba di pejabat Ratu lebih kurang pukul 5.00 petang. 

JEN !!! JEN !!! JEN !!!! SELAMAT HARI JADIIIII.. SELAMAT HARI JADI.. SELAMAT HARI JADI DATUK HAMZAH.. SELAMAT HARI JADIIII.. Inilah gambarnya yang diambil,

Akhir kata, Ratu ingin ucapkan SELAMAT HARI LAHIR DATUK HAMZAH yang ke.... tutttt !!!! Semoga dipanjangkan umur, disihatkan tubuh badan dan dimurahkan rezeki. Semoga kita dapat sambut lagi Hari Jadi Datuk pada tarikh yang sama di tahun hadapan. AMIN !!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267