Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, February 10, 2013

Membeli pakaian untuk Puteri Kesayangan Raja Ratu..

Ratu ada mengadu kepada Raja mengenai pakaian harian Puteri kesayangan Raja Ratu yang sedia ada ni sudah kecil dan tidak sesuai lagi untuk dipakai oleh Puteri Raja Ratu. Memandangkan hari ini 1 Malaysia menyambut Tahun Baru Cina.. jadi Raja Ratu fikir.. Hari ini adalah hari yang paling sesuai untuk Raja Ratu keluar membeli pakaian untuk Puteri kesayangan kami. Di sebelah pagi setelah Puteri Raja Ratu siap bersarapan, Puteri Raja Ratu ni ditidurkan sekejap. Maklumlah nanti nak bawanya keluar belikan baju. Takut nanti dia merengek pulak kalau tak cukup tidur. Emm..

Bila Puteri Raja Ratu ni sudah tidur. Ratu mulalah macam ribut bergegas siapkan keperluan mana yang patut. Siap-siapkan botol susu.. Susu.. Sediakan air panas untuk masukkan ke dalam termos.. Lampin pakai buang.. Tisu basah.. Hehe.. Nak kena kejar masak air ni.. Dah siap semua keperluan. Ratu terus gosok pakaian Raja dan Ratu untuk dipakai pada hari tersebut dan kemudian bergegas mandi. 

Setelah Raja dan Ratu bersiap, tiba-tiba Puteri kesayangan Raja Ratu ni sudah sedar dari lamunan mimpinya. HISSSSS !!!!! cam tau-tau lak Raja Ratu dah bersiap sedia nak bawanya keluar membeli belah. iSH !!! iSH !!! iSH !!! Bila Puteri Raja Ratu ni sudah bangun. Ratu pun siap-siapkan dirinya. Emm.. basuhkan mukanya.. sikatkan rambutnya.. pakaikan bedak.. tukarkan lampin pakai buang.. Raja pula letak barang dalam kereta dan mula panaskan enjin kereta. Seteklah semuanya siap, kami pun bergerak lah.

Sebelum Raja Ratu mula membeli belah, perut perlu diisi dulu beb. Setelah makan, barulah Raja Ratu memulakan langkah mencari baju baru untuk Puteri Raja Ratu. Raja Ratu mencari baju 'jalan' dan baju tidur.
Shopping punya shopping.. Hehe.. Inilah hasilnya.. Gabak poket Raja dibuatnya. Haha..



Akhir kata, semoga Puteri Raja Ratu bergembira mengenakan pakaiana barunya nanti. Hehe..  

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267