Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, March 24, 2013

Bersiar-siar Bersama Saudara Mara

Di hujung minggu ni, Ratu tidak menyangka pula bahawa ibu saudara Ratu bersama-sama anak dan cucunya akan berkunjung ke rumah Ratu. Tak alih-alih ayah Ratu menerima panggilan telefon bahawa mereka dalam perjalanan ke rumah Ratu. Aik, alamak. Macam mana ni. Raja pula pada ketika ini sedang sibuk dengan Projek di Petronas Penapisan Melaka (M) Sdn. Bhd. Mereka mengajak Ratu bersama-sama ibubapa Ratu bersiar-siar di Melaka. Hehe. Ratu memang amat bersetuju. Disebabkan Raja sibuk dengan tugas, Ratu ada teman lah untuk bersama-sama Puteri kesayangan Raja Ratu ni bersiar-siar. Hehe. Ratu pun pasal berjalan memang suka !!!!! SUKA SANGAT !!!!! Alamak korang dengar ke Ratu menjerit ni. Hehe..

Inilah gambarnya yang sempat di ambil,


Gambar ni diambil pada waktu malam semasa kami menaiki MENARA TAMING SARI. Tapi Ratu sebenanranya ada rasa galat sedikit. Sebenarnya dalam perjalanan Ratu dan sepupu Ratu ke Taman Rama-Rama di Ayer Keroh, kami terpandang ada papan tanda Taman Burung yang baru dibuka. Puas juga kami menacri. Tapi tidak berjumpa. HAISHHH !!!! Rasa teringin juga nak masuk ke Taman Burung tu. Maklumlah, Ratu pernah pergi ke TAMAN BURUNG di Kuala Lumpur. Memang seronok & puas menerokai di dalamnya. Kali ini, Ratu ingin cuba menerokai Taman Burung di Melaka pula. Tapi sayangnya tidak berjumpa. Emm..Tak mengapa. Nanti Ratu nak ajak Raja pula membawa Ratu dan Puteri kesayangan kami ke Taman Burung tersebut kelak. Ratu nak rasai perbezaannya dengan Taman Burung di Kuala Lumpur.

Aktiviti kami berakhir jam 10.00 malam. Badan pun letih. Kami balik ke rumah. Lepas mandi, terus tidur.. Hehe. Dah tak tahan mengantukkk !!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267