Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, March 21, 2013

Dapat Juga Akhirnya Berjumpa Seorang Usahawan Berjaya..

Ratu ingin kongsikan kegembiraan Ratu bersama pengunjung Raja Ratu. Memang Ratu tidak menyangka saat-saat sebegini menjelma. Ratu menjadi kaku seketika apabila menerima panggilan telefon daripada seorang usahawan berjaya Dr Nikki. Bagaimana Ratu mengenalinya???? Anda semua hendak tahu ke? Apa dia? Ratu tidak dengar? ok, Ratu sudah mendengar anda semua menjerit HENDAKKK !!!!  Baiklah, Ratu akan mulakan cerita.

Ratu ada menonton rancangan ENTRI JAMELAA di saluran 106 Astro Oasis. Ratu suka menonton kisah-kisah orang yang telah berjaya di dalam salah satu segmen rancangan tersebut. Salah seorang yang Ratu kagumi dan ingin sekali berjumpa untuk mengetahui rahsianya adalah Dr Nikki. Ratu tengok beliau seorang usahawan yang berjaya dan telah menerima lebih kurang 99 anugerah. Wow !!! Ratu terasa teruja untuk mengenalinya dengan lebih dekat. Ratu pun mulalah baca kisah latar belakangnya. Ratu ingin mengetahui siapakah Dr Nikki? Apa perniagaan yang dijalankan? Bagaimana dia boleh berjaya?

Dr Nikki adalah seorang pakar unit trust dan dia sering bersiaran melalui radio bernama 24 untuk berkongsi tips kewangan. Semasa Ratu cuba memabca kisahnya, Ratu terjumpa laman webnya. Dari situ, permulaan Ratu dapat mendengar sendiri suara Dr Nikki melalui panggilan telefon. Pada asalnya, Ratu ingatkan setiausaha atau pekerjanya yang menghubungi Ratu. Tapi, Ratu amat terkejut. Tergamam seketika, apabila Ratu difahamkan kini Ratu sedang berbual dengan Dr Nikki melalui telefon bimbitnya. Dari situlah, Dr Nikki ingin meluangkan selama sejam bersama Ratu untuk bercerita tentang kewangan. Dr Nikki meminta Ratu menyenaraikan apa yang Ratu ingin bertanya kepadanya dan apa yang ingin Ratu tahu mengenai kewangan.

Masa pertemuan antara Ratu dan Dr Nikki telahpun diaturkan. Hari ini adalah hari yang amat bermakna buat Ratu. Ratu dapat berjumpa secara peribadi dengan orang yang telah berjaya, yang sering keluar televisyen dan sering bersiaran dalam radio. Inilah gambarnya sebagai bukti. 


Pelbagai soalan yang ingin Ratu tanyakan telahpun Ratu senaraikan. Cuma menunggu jawapannya sahaja dari  mulut Dr Nikki. Kami berjumpa kira-kira pukul 11.00 pagi. Ratu yang pada ketika itu sedang bertugas di pejabat terpaksa keluarga sebentar. Masa yang diperuntukkan oleh Dr Nikki untuk bertemu dengannya adalah 1 jam. Tapi Ratu rasa seperti tidak puas berbual dengannya.

Moga-moga saat seperti dapat Ratu ulanginya dengan pertemuan usahawan-usahawan yang lain.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267