Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, April 30, 2013

Dapat Kupon Percuma Jaya Jusco RM1,000

Adakah anda semua terkejut membaca tajuk di atas ? Jaga-jaga mulut itu nanti lalat tumpang menyinggah di dalam mulut nanti. Sebenarnya, Ratu sendiri pun agak terkejut dengan berita ini. Sebenarnya, Kupon Jaya Jusco ini diterima oleh Raja dari majikannya sebagai bonus projek yang telah berjaya disiapkan baru-baru ini. Raja yang menerimanya terus memaklumkan kepada Ratu. Maklumlah, Ratu hatinya ini memang 'kaki shopping' terutama sekali di Jaya Jusco.

Terfikir juga Ratu bahawa kupon ini boleh digunakan untuk perbelanjaan Raya yang bakal menjelang tiba nanti sekitar bulan Ogos 2013. Alhamdulillah.. Inilah dia 1 buku kupon bernilai RM1,000.00


Pada awalnya, Raja juga agak terkejut menerimanya. Raja fikir, mungkin dia dipanggil untuk membincangkan hal-hal kerja. Rupa-rupanya Raja diberikan kupon ini. Hehe. Raja gembira menerimanya. Bila kami pulang ke rumah, kami mula terfikir ingin membelikan Puteri Raja Ratu basikal menggunakan kupon ini. 

Syukur Alhamdulillah. Lagi menggembirakan Ratu apabila Ratu melihat kupon ini tiada tarikh luput. Ini bermakna, kupon ini boleh digunakan pada bila-bila masa walaupun dalam tempoh promosi yang diadakan oleh pihak Jaya Jusco. Itu yang membuatkan lagi seronok untuk membeli belah. Sudah tentu jika barang-barang yang dibeli ada diskaun, maka boleh beli lebih banyak barang keperluan yang lain. Ditambah lagi, Ratu difahamkan hari J-Card akan diadakan tidak lama lagi. Bolehlah Ratu gunakan kupon ini nanti.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267