Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, June 29, 2013

Akhirnya Dapat Juga Berjumpa Dr Azizan Osman

Emm.. Akhirnya ini lah yang Ratu nanti-nantikan. Seminar Luar Biasa 2013 bersama Dr Azizan dan Aflin Shauki. Kalau korang semua mengikuti perkembangan Ratu sebelum ini yang mana Ratu pernah menceritakan mengenai 1 seminar yang pernah Ratu hadiri. Dalam seminar itu Dr Azizan Osman tidak dapat menghadirinya kerana dia berada di Sabah.

Apabila Ratu mendapat tahu ada seminar seperti ini dianjurkan, pastinya Ratu tidak mahu ketinggalan. Lebih-lebih lagi pabila mengetahui bahawa Dr Azizan Osman dan Aflin Shauki akan turun sendiri untuk berkongsi tips-tips kejayaan. Sebenarnya, ada juga halangan untuk Ratu hadiri ke seminar ini. Tapi itu semua halangan kecil bagi Ratu dan Ratu berjaya atasinya dengan niat hendak menuntut ilmu dengan Dr Azizan. Mungkin tidak banyak yang dikongsikan, tapi ianya pasti amat bermakna.

Setiba Ratu ke kawasan seminar, Ratu amat terkejut melihat ramainya mereka yang ingin menuntut ilmu dengan Dr Azizan. Wow !!! Ramainya beratur. Ratu bergegas pergi isi borang dan turut sama beratur dengan mereka. Inilah seminarnya, 


Moga-moga ilmu yang Ratu perolehi ini dapat Ratu aplikasikan dalam kehidupan Ratu. Amin.. Amin.. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267