Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, September 30, 2013

Mengapa Saya Memilih Public Gold?

Ada 9 sebab mengapa saya mencadangkan anda untuk memilih Public Gold sebagai 1 bentuk pelaburan.

*** SEBAB PERTAMA ***
Public Gold merupakan syarikat yang membeli dan menjual emas terbesar di Malaysia sejak tahun 2008. Public Gold berdiri kukuh dengan menyasarkan jenama ini untuk bakal berada di Bursa Malaysia menjelang tahun 2014. Bagi memberikan keselesaan kepada pelanggannya, Public Gold kini telah mempunyai sebuah anak syarikat yang mengoperasikan Peti Simpanan Selamat (Safe Deposit Box) dengan kapasiti sebanyak 5,000 buah peti simpanan.

*** SEBAB KEDUA ***
Harga emasnya jauh lebih murah daripada kedai emas. Public Gold mempunyai kilang emasnya sendiri. Ini kerana Public Gold mempunyai kilang emasnya sendiri. Jadi, sudah semestinya harga emasnya murah berbanding dengan harga kedai emas (Jimat RM20 ke RM30 ++ segram)

Ingat harganya berubah setip 20 minit berbanding dengan kedai emas yang mana harga 1 hari 1 harga.

*** SEBAB KETIGA ***
Susutnilai ataupun spread di kedai emas jauh lebih tinggi berbanding dengan Public Gold iaitu sekitar 18% ke 30%. Akan tetapi, sustnilai di Public Gold adalah kecil. Jadi, pilihlah spread emas yang LEBIH RENDAH untuk mendapatkan LEBIH KEUNTUNGAN.

*** SEBAB KEEMPAT ***
Public Gold mengeluarkan pelbagai prduk mengikut citrasa & kemampuan pelanggan. Antara produk-produk Public Gold adalah jongkong emas, dinar emas, barang kemas, jongkong perak & dirham perak.

Pilihlah produk mengikut citarasa & kesesuaian budget kita.

*** SEBAB KELIMA ***
Sistem tempahan & jualan balik online yang diamalkan adalah 24 jam sehari. Ini memudahkan pelanggan untuk 'lock' harga emas itu terlebih dahulu sebab harga berubah setiap 20 minit. Kemudian, barulah melakukan urusan pembayaran dan pengambilan produk Public Gold tersebut. Sistem ini sentiasa beroperasi 24 jam sehari & 365 hari setahun. Jadi anda boleh membeli atau menjual kembali emas yang anda miliki secara online pada bila-bila masa sahaja tidak kira sama ada pukul 2.00 pagi, 6.00 pagi ataupun hujung minggu. Seronok bukan.

*** SEBAB KEENAM ***

Public Gold menerima pelbagai pengiktirafan termasuklah:
[ a ] Malaysia Book of Records pada tahun 2008 & 2010
[ b ] KWYP Centennial Enterprise Award pada tahun 2010
[ c ] Asean Retail Chains & Franchise Federation (ARFF) Award pada tahun 2010
[ d ] Golden Bull Award pada tahun 2011
[ e ] The Star Outstanding Business Award pada tahun 2011
[ f ] The Brand Laureate SMEs Chapter Award pada tahun 2011
[ g ] JCI Award pada tahun 2012

Pengiktirafan-pengiktirafan yang diterima ini membuatkan kita sebagai pelanggan berasa yakin & tidak menyesal memilih Public Gold kerana pengiktirafan seperti ini melambangkan betapa teguhnya Public Gold ini di Malaysia.

*** SEBAB KETUJUH ***
Harga emas yg dinamik & berubah setiap 20 minit. Inilah perkara yg menariknya di sini & perubahan harga ini adalah mengikut perubahan harga pasaran dunia. Ini berbeza dengan perubahan harga di kedai emas yang agak lambat.

*** SEBAB KELAPAN ***
Apabila anda membeli emas di Public Gold, maka anda akan mendapat emas fizikal. Anda simpan emas itu. Bukankah ini adalah 100% mengikut syariah Islam. 

Contoh, urusniaga yang tidak mematuhi syariah adalah apabila kita membeli emas melalui akaun simpanan em
as yang ditawarkan oleh bank-bank. Walaupun nampak harga emasnya murah, tetapi pembelinya tidak dapat mendapat emas fizikal tersebut. Cuma catatan di dalam buku sahaja.

*** SEBAB KESEMBILAN ***
Emas Public Gold mempunyai sijil keaslian atau ketulenan emas yang ditandatangani oleh Assayer (Penguji Ketulenan Emas) yang bertauliah. Jadi, kita sebagai pelanggan akan berasa yakin untuk memilikinya. Sijil ketulenan ini akan diserahkan sekali bersama-sama emas yang kita beli itu.

Facebook saya, silalah LIKE --> RR Wealth Management
Antara topik lain :
Keuntungan Memiliki Emas Fizikal
Produk Public Gold - Dinar
Emas Menurut Islam
Kini Harga Emas Semakin Meningkat


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267