Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, December 1, 2013

Mula Memasang Tinted Untuk Rumah Baru

Sudah lama Ratu tidak update blog ini, nampaknya blog ini sudah bersawang dan ianya perlu dikemaskini. Kali ini Ratu ingin menceritakan tentang perkembangan rumah baru Raja Ratu. Rumah kami kini baru hendak mula memasang tinted untuk setiap cermin rumah tersebut. Ini bertujuan bagi menjadikan kawasan dalam rumah menjadi sejuk.

Ratu mula membuat survey sebelum pemasangan ini dibuat. Ratu tertarik dengan tinted yang digunakan oleh jiran rumah Raja Ratu. Ratu pun terus mendapatkan maklumat mengenai pemasangnya. Setelah maklumat diperolehi dan Ratu dapati harganya jauh lebih rendah dan berpatutan. Akhirnya Ratu mengambil keputusan untuk meminta pemasang yang bernama Aivin untuk memasang tinted di rumah Raja Ratu. Raja juga sudah bersetuju dengan harga yang ditawarkan oleh Aivin.

Pemasangan pun dijalankan.


Selepas urusan tinted rumah ini siap. Ratu akan menjalankan langkah seterusnya untuk rumah baru kami iaitu grill rumah sambil mula survey untuk perabot di rumah baru Raja Ratu. Maklumlah ini sudah mencecah hujung tahun. Sekejap sahaja masa berlalu kan. Pejam celik, pejam celik sudah hujung tahun dan kita bakal menempuh tahun baru nanti. Pastinya hujung tahun ini pelbagai promosi penghabisan stok dibuat sekarang. Hehe.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267