Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, January 24, 2014

Membeli Pakaian Baru Untuk Puteri Raja Ratu

Di hari Jumaat ini, Ratu rasa boring pula duduk di pejabat. Terasa pula ingin merehatkan minda seketika. Memandangkan hari jumaat ini waktu rehatnya agak panjang iaitu dari pukul 12.15 tengah hari hingga 2.45 petang, Jadi Ratu mengambil keputusan untuk mengikut rakan sepejabat Ratu ke Jaya Jusco. Kebetulan Ratu pula ada menerima mesej melalui telefon bimbit mengenai jualan murah sempena tahun Baru Cina yang bakal menjelang tiba. Jadi Ratu mengambil keputusan untuk membeli pakaian untuk Puteri Raja Ratu.

Tiba sahaja di Jaya Jusco, kami pergi isi perut dahulu. Maklumlah Jaya Jucso ini besar. Jenuh nak berjalan kan. Selepas makan, Ratu terus masuk ke bahagian pakaian kanak-kanak dan pilih pakaian mana yang sesuai untuk Puteri Raja Ratu. Jalan punya jalan. Pilih punya pilih, Ratu berkenan dengan pakaian ini. Inilah dia pakaiannya, 


Tapi pakaian ini Ratu beli besar sedikit. Pulang dari tempat kerja, Ratu pun acukan pada badan Puteri Raja Ratu. Alamak terbesar banyak lah pulak. Emm, tak per nanti Puteri Raja Ratu boleh pakai jugak nanti. Hehe. Malas lah pulak nak tukar saiz yang kecil sedikit. Tidak mengapa. Biar besar sekit, jangan terkecil. Kalau terkecil, hendak tak hendak kena tukar juga. Hehe.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267