Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, January 27, 2014

Pemilihan Tile Rumah Baru

Pada minggu ini, Ratu agak sibuk sedikit. Memandangkan Raja pula pulang dari outstation pada hujung minggu ini. Jadi, Ratu ingin mengajak Raja untuk memilih tile untuk dinding dan lantai bagi rumah baru kami. Sebenarnya, kontraktor yang membuat pengubahsuaian rumah Raja Ratu ini sudah menelefon Ratu meminta Raja Ratu untuk membuat pemilihan tile rumah. Akan tetapi, Ratu minta menangguhkan terlebih dahulu kerana Raja outstation. Ratu lebih suka Raja ada bersama supaya lebih senang tentang pemilihan warna dan bentuk tile. Ratu takut kalau Ratu pilih ada yang tidak disenangi oleh Raja khususnya tentang warna tile.

Ratu pun buat masa ini tengah terfikir-fikir juga warna apa yang sesuai untuk dinding lantai. Emm, kalau boleh biarlah warna tile itu membangkitkan suasana ketenangan dan keseronokan. Haha.. Sambil menunggu waktu pemilihan tile rumah ini, Ratu pun cuba-cuba pandang-pandang.. jeling-jeling tengok tile rumah melalui laman web. Terfikir pula di kotak fikiran ini kabinet dapur warna apa? Table Top warna apa? Lantai warna apa? Tile dinding pula warna apa? Sofa dan langsir sesuai warna apa? Haishhh.. Pening juga bila difikirkan. Takut nanti tidak sesuai dengan rumah. Ratu takut nanti kalau sudah pasang, baru kata tidak cantik. Nanti leceh pula kan. 


Emm.. Tunggu dan lihat je la nanti.. Ratu takut nanti kalau sudah sampai kedai tile itu nanti, Raja dan Ratu yang rabun mata hendak pilih yang mana satu yang cantik dan sesuai di mata kami. Hehe.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267