Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, January 27, 2014

Sukanya Puteri Raja Ratu

Dua hari lepas Raja pulang dari outsation. Jadi, malam tadi Ratu mengajak Raja untuk membawa Puteri Raja Ratu ke salah sebuah tempat playground di Jaya Jusco. Raja pun bersetuju. Jadi, Ratu pun bersiap-siap.

Sampai sahaja di playground, Ratu pun membuat pembayaran. Apa lagi bukan main suka lah Puteri Raja Ratu ini bermain dengan kesemua permainan yang ada. Maklumlah dapat kawan baru. Raja pula pada masa itu ingin rehatkan badan seketika di kerusi urut yang berhampiran. Jadi, Ratu dan Puteri Raja Ratu berdua di dalam play ground itu. Ratu tukang pemerhati gelagat Puteri Raja Ratu bermain permainan yang ada di situ. 

Ada juga permainan yang takut untuk dicuba oleh Puteri Raja Ratu. 15 minit kemudian Raja pula masuk ke dalam kawasan playground itu. Ratu minta Raja perhatikan Puteri kami sambil Ratu cuba menemaninya untuk mencuba permainan yang ditakutinya itu. Dengan harapan, agar ketakutannya hilang. Tapi, perasan takutnya tetap ada. Bila dipujuk mencuba permainan itu Puteri Raja Ratu menangis. Permainan itu adalah gelongsor angin yang mana gelongsor ini agak tinggi sedikit.

Inilah antara gelagatnya,



Gambar seterusnya,
 


Jikalau ada kesempatan lagi, pasti Puteri Raja Ratu akan dibawa lagi. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267