Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, February 14, 2014

Terpilih Menunaikan Umrah

Pada tahun ini, salah seorang rakan sekerja Ratu iaitu Kak Noriza terpilih dalam senarai nama pekerja yang ditanggung oleh pihak syarikat untuk menunaikan umrah. Ratu pula terfikir, bila pula Ratu dapat menunaikan umrah sekali lagi bersama-sama Raja dan Puteri Raja Ratu.

Sebenarnya, pihak atasan ada menawarkan kepada Ratu bersama-sama Kak Noriza. Tapi atas sebab kesibukan Raja dan ditambah lagi dengan wang yang tidak mencukupi kerana Raja Ratu telah banyak memperuntukkan sejumlah wang untuk ubahsuai rumah baru kami. Terpaksalah Ratu menolaknya. Memang Ratu akan ditanggung oleh pihak syarikat untuk menunaikan umrah tersebut. Akan tetapi, Raja Ratu perlu menyediakan sejumlah wang untuk Raja dan Puteri Raja Ratu untuk turut sama menunaikan umrah.

Kak Noriza bersama-sama pengarah syarikat akan bertolak ke tanah suci pada 17 Februari 2014 hingga 28 Februari 2014. Kali ini, kak Noriza perlu membawa suaminya sebagai muhrim yang mana itu adalah syarat-syaratnya. 


Ratu berharap ada rezeki Ratu untuk menunaikan umrah bersama-sama Raja dan Puteri Raja Ratu pada tahun hadapan. Insya Allah.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267