Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, April 2, 2014

Pameran Kucing

Lebih kurang 2 minggu lepas, Ratu ada perasan di salah sebuah majalah yang mengatakan Pameran kucing akan di adakan pada 29 Mac 2014 dan 30 Mac 2014. Raja dan Ratu terfikir hendak bawa Puteri kami ke sana. Hehe. Hari yang di tunggu-tunggu sudah tiba. 

Setelah siap urusan kerja-kerja di rumah, Ratu pun maklumkan pada Puteri Raja Ratu bahawa Ratu ingin membawanya ke Pameran Kucing. Waa, bukan main suka lagi Puteri Raja Ratu ini bila dengar hendak pergi berjalan. Setelah bersiap dan makan tengah hari, kami pun bertolak.

Sampai sahaja di Pameran Kucing itu, Puteri Raja Ratu tertarik dengan arnab yang di lepaskan di kawasan yang disediakan. Ini lah arnabnya,


Bukan main suka lagi Puteri Raja Ratu ini tengok arnab tu berlari sampai hampir terlari sedikit sangkar arnab ini dikerjakannya. Huhu.

Selain arnab, ada juga binatang-binatang lain yang ditontonkan seperti kucing, burung, hamster, ular dan sesumpah. Kebanyakkkan binatang yang ditontonkan ini adalah untuk dijual. Ada jual penjual yang turut sama menjual makanan dan permainan untuk binatang-binatang ini terutama sekali kucing dan hamster. Ini lah gelagat Puteri Raja Ratu yang kepenatan.


Setelah pulang, Ratu tengok Puteri Raja Ratu ini seperti letih dan lesu. Ratu terus basuhkan muka, kaki dan tangannya. Ratu terus baringkan Puteri Raja Ratu di atas katil. Beberapa minit kemudian, Ratu tengok Puteri Raja Ratu sudah terlelap. Haishhh, keciannya dia. Letih ya. Tapi memang seronok.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267