Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, May 27, 2014

Puteri Raja Ratu Naik Jambatan Gantung

Hari ini Raja bercuti. Tapi Ratu pula tidak dapat bercuti. Jadi, Raja menghantar Ratu ke tempat kerja. Kemudian, pulang untuk siap-siapkan Puteri Raja Ratu. Kemudian Raja membawa Puteri Raja Ratu bersiar-siar. Waa, memang seronokla Puteri Raja Ratu nanti.

Pada waktu tengah hari, Raja menjemput Puteri Raja Ratu untuk makan tengah hari bersama. Kami pun makan bersama-sama di salah sebuah kedai makan yang mana Raja dan Ratu amat menyukai lanskap dan pemandangan di kawasan kedai tersebut. 

Selepas makan Puteri Raja Ratu ini sudah nampak kolam air di kawasan kedai ini. Apa lagi, dia pun sibuk tarik tangan ayahnya dan mengajak ayahnya menemaninya. Puteri Raja Ratu ini memang suka tengok air. Maklum lah, kanak-kanak di usia sebegini memang suka meneroka sesuatu.

Sekali Raja ternampak jambatan gantung, terus memimpin Puteri Raja Ratu menaikinya. Ratu ikut dari belakang. Tengoklah gelagatnya,


Tidak tahu takut. Bagus wahai anakku. Walaupun jambatn itu bergoyang, Puteri Raja Ratu agak berani menempuhnya. Teruskan.


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267