Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, June 27, 2014

Hari J-Kad dI Jaya Jusco

Beberapa hari yang lepas, Ratu ada menerima mesej yang memaklumkana bahawa AEON akan mengadakan hari J-Kad kepada semua ahli J-Kad. Emm.. Raja pula buat masa ini belum terlibat dengan kerja-kerja luar. Jadi, Raja dan Ratu mengambil kesempatan ini untuk membeli belah mana yang perlu. Kalau hendak diikutkan budget memang lari akibat duit simpanan banyak tertumpu kepada persiapan rumah baru. Walaubagaimanapun, Raja Ratu telah memutuskan bahawa tahun ini kami tidak berada di rumah baru. Insya Allah, jika diizinkanNYA Raja dan Ratu akan beraya di rumah baru pada lembaran tahun hadapan.

Ratu ingin mengambil kesempatan jualan murah untuk ahli J-Kad AEON ini untuk membeli barang-barang di rumah baru kami. Raja pula ingin membeli beg untuk memudahkannya menyimpan pakaian bila terlibat dengan kerja-kerja luar.

Sampai sahaja di AEON, Raja dan Ratu amat terkejut kerana terlalu banyak kenderaan. Maklumlah, hanya tinggal 2 hari lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan. Jadi, mungkin ramai yang mengambil kesempatan untuk membeli keperluan raya khususnya pakaian raya untuk keluarga mereka. Melihatkan keadaan di pintu masuk AEON agak sesak, Raja dan Ratu mengambil keputusan untuk meletakkan kenderaan di kawasan yang agak jauh sedikit.

Inilah kedaaannya di bahagian kawasan meletak kenderaan,


Akhirnya, Raja dan Ratu ada membeli beberapa barang termasuklah barang keperluan rumah. Seronok juga berbelanja tatkala harga terendah. Lagi seronok, setiap pembelian RM100.00 dapat kopun RM10 atau RM5. Peh, beli barang pun dapat duit. Huhu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267