Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, June 13, 2014

Seronoknya Puteri Raja Ratu Bermain

Baru 3 hari lepas Raja dan Ratu ke Johor Bahru untuk menghadiri Majlis Perkahwinan Sepupu Ratu. Kali ini Raja dan Ratu bersama Puteri Raja Ratu bergerak menuju ke Puncak.Puncak? Haha.. Salah tu. Kami bergerak menuju ke Kuala Lumpur. 

Kami ke Kuala Lumpur untuk menyelesaikan urusan memperbaharui lesen JKKP Raja. Akibat jalan yang penuh sesak, kami tiba di tempat yang dituju pada pukul 1.00 tengah hari. Emm.. Sekarang ini adalah waktu rehat, pastinya pejabat tutup. Kami hendak bergerak mencari kedai makan dan kembali semula ke lokasi yang dituju untuk selesaikan urusan Raja.

Selesai urusan Raja, Ratu hendak mengajak Raja pergi Ikea. Tapi Ratu fikirkan semula. Ikea ini sangat besar bangunannya. Kalau hendak tengok contoh design dalaman rumah di tingkat atas dan mencari barangnya di tingkat bawah, pastinya akan mengambil masa. Memandangkan Puteri Raja Ratu ini sudah tidur akibat keletihan, Raja dan Ratu mengambil keputusan untuk ke Taman Permainan Kanak-Kanak berhampiran dengan Taman Rama-Rama dan Taman Burung.

Sampai sahaja di kawasan permainan tersebut. Raja dan Ratu berehat sebentar sambil menunggu Puteri Raja Ratu bangun dari tidur. Pastinya Puteri Raja Ratu akan berasa seronok apabila melihat pelbagai permainan kanak-kanak disediakan di sini.

Sangkaan Ratu tepat. Lihatlah keseronokkannya bermain.


Gambar ke 2,


Ini pula gambar seterusnya,


Berjam-jam juga la kami mengahabiskan masa di sini. Selepas penat bermain, kami pun pulang.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267