Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 9, 2014

Menghantar Raja Ke KLIA

Hari ini Ratu mengambil cuti sehari bagi memberi laluan menghantar Raja ke KLIA kerana Raja perlu pergi ke Labuan atas urusan kerja. Oleh kerana penerbangan Raja adalah pada pukul 11.50 pagi, kami mengambil keputusan untuk bertolak selepas subuh. Bukannya apa, sampai awal lebih baik. Takut terlelap pula nanti, terus terlajak dan terlepas pula penerbangan Raja. Selepas sahur, Ratu seperti biasa mengemas dapur. Kemudian uruskan Puteri Raja Ratu dan seterusnya Ratu pula bersiap-siap. Diikuti pula oleh Raja.

Kami bertolak lebih kurang pukul 7.30 pagi. Keadaan jalanraya di waktu sebegini memanglah sesak. Maklumlah, di waktu sebegini orang sibuk menghantar anak ke sekolah dan sibuk ke tempat kerja. Sampai sahaja di KLIA, Raja membuat urusan penghantaran beg. Ratu pula ternampak CIMB Bank di dalam KLIA. Emm, kebetulan Ratu ada membawa buku cek dan ingin mendepositkan cek yang Ratu terima. Hehe, alang-alang sudah sampai awal ini, Ratu pun mengambil sedikit masa untuk urusan di CIMB Bank seketika. Huhu. Konon-kononnya hendak singgah CIMB Bank semasa dalam perjalanan tadi. Tapi memikirkan keadaan jalanraya yang sesak, Ratu menangguhkan dahulu untuk mendepositkan cek.

Puteri Raja Ratu pula dengan gelagatnya ingin melihat kapal terbang. Raja dan Ratu pun apa lagi. Terus membawanya untuk melihat sendiri kapal terbang.dengan lebih dekat. Sempat pula kami bergambar. Huhu.

Inilah gambarnya,


Kemudian kami ke kawasan play ground dan masuk ke kedai buku. Emm, kalau sudah masuk ke dalam kedai buku, Puteri Raja Ratu ni sibuk mencari buku kartun dan buku ABC. Kalau di kawasan 'play ground' pula, Puteri Raja ni sibuk bermain sampai Ratu ajak keluar pun tidak mahu. Tengoklah gelagatnya,


Kini, tibalah masa untuk Raja 'check in' dan kemudian Ratu pun pulang. Pastinya Ratu akan datang kembali ke KLIA untuk menjemput Raja pulang beraya bersama nanti. 

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267