Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, July 24, 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kali ini Ratu dalam perjalanan ke KLIA bagi menjemput Raja yang pulang dari Labuan. Untuk persiapan raya tahun ini, Raja dan Ratu sambut dalam keadaan serba sederhana. Ini kerana budget kami banyak lari kepada kerja-kerja pengubahsuaian di rumah baru kami. Raja dan Ratu sentiasa berdoa agar dimurahkan rezeki kami supaya kami dapat meneruskan perjuangan kami. Insya Allah, kalau di izinkan dariNYA tahun hadapan Raja dan Ratu akan beraya di rumah baru kami nanti. Insya Allah.

Akhir kata, Raja dan Ratu ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada semua khususnya pengunjung setia Teratak Istana Raja Ratu ini. Raja dan Ratu ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa dan terguris perasaan dengan kata-kata kami di ruangan teratak ini.

Dalam pada kita menyambut syawal ini, janganlah kita lupa kepada mereka yang memerlukan khususnya golongan anak-anak yatim, ibu-ibu tunggal dan golongan orang-orang tua. Rajin-rajinlah hulurkan bantuan kepada mereka. Ambillah kesempatan ini untuk melawat sanak-saudara kita disamping kita dapat mengeratkan siraturrahim dan memperkenalkan kepada anak-anak kita kepada saudara mara mereka. Jangan lupa bayar ZAKAT !!!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267