Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, September 10, 2014

Latihan Bersolat

Emm.. pejam celik.. pejam celik.. sekejap sahaja umur Puteri Raja Ratu ini sudah hampir mencecah 3 tahun. Rasanya macam belum puas melayani karenah Puteri Raja Ratu di sepanjang umurnya 2 tahun ini. Huhu. Emm.. Masa amat mencemburui perjalanan hidup kita dan tidak akan berpatah balik ke belakang. 

Apa yang menghantui fikiran Ratu sekarang ini, apa yang Ratu hendak buat di hari lahir Puteri Raja Ratu ini nanti? Raja pula outstation. Hendak ajak jalan jauh. Emm, macam kurang sesuai sebab Raja sibuk dengan tugasnya buat masa ini. Emm.. tidak mengapa. Ada masa lagi untuk berfikir.

Apa yang ingin dikongsikan di sini, Ratu amat tersentuh melihat Puteri Raja Ratu cuba mengerjakan solat sesempurna yang mungkin sambil membaca fatihah dan bacaan-bacaan tertentu untuk sujud. Ratu telahpun kongsikan video ini dengan Raja. Kali ini Ratu ingin kongsikan di sini. Inilah videonya,



Harapann Raja dan Ratu moga menjadi Puteri Raja Ratu menjadi anak yang soleh, taat akan perintahNya serta rajin solat dalam setiap waktu solat. Amin.. Amin.. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267