Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, September 24, 2014

Sambutan Hari Lahir Puteri Raja Ratu

Jatuh pada hari Isnin 22 September 2014, Puteri Raja Ratu genap usianya 3 tahun. Ratu mengambil keputusan untuk bercuti dan ingin meluangkan sepanjang masa untuk bersama Puteri Raja Ratu. Kesibukkan urusan kerja perlu diketepikan seketika. Huhu.

Oleh kerana, Ratu outstation kali ini, Raja telahpun mengirimkan hadiah untuk Ratu dan Puteri Raja Ratu sempena Hari Lahir kami. Terima kasih Raja hatiku. Hadiahmu telahpun kami terima. Hehe.

Ratu memang tiada idea nak bawa Puteri Raja Ratu ini ke mana. Emm, Pagi Ratu sudah kena membawa Puteri Raja Ratu ke klinik untuk rawatan susulan kerana usia Puteri Raja Ratu ini telahpun mencecah 3 tahun. Selesai urusan klinik, Ratu pula bergegas untuk urusan perbincangan dengan pihak kontraktor untuk kerja-kerja bumbung berkaitan pengubahsuaian ruang dapur rumah baru Raja Ratu. Selepas itu, barulah Ratu membawa Puteri Raja Ratu ini bersiar-siar. Perancangan awal itu ada, tapi atas sebab kesuntukkan masa Ratu terus membawa Puteri Raja Ratu makan sambil menaiki jambatan gantung di Hutan Rekreasi dan bersiar-siar di Taman Rama-Rama.

Inilah antara gelagatnya,

Siap Puteri Raja Ratu ini tanya ikan tu sudah makan ke belum.. Huhu

Bergambar di belakang merak yang sedang mengembangkan sayapnya. Huhu.

Akhir kata, SELAMAT HARI LAHIR wahai anakku. Moga-moga dirimu menjadi insan yang berguna sekaligus menjadi seorang yang berjaya di dunia dan di akhirat. Doa ibu dan ayahmu mengiringi di perjalanan hidupmu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267