Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, November 17, 2014

Pameran Home Deco

Kali ini Ratu pun pergi menjelajah ke Pameran Home Deco untuk melihat barang-barang keperluan rumah. Mana tahu, kalau ada yang berkenan dihati barang-barang rumah yang boleh dimiliki untuk diletakkan di rumah baru. 

Bohonglah, kalau Ratu katakan semuanya tidak berkenan di hati. Ada yang berkenan, tapi Ratu tengok pada harganya. Ada yang jual pada harga yang agak mahal sedikit berbanding jika Ratu beli di kedai. Kena pandai tawar.. Kena pandai pilih mana yang terbaik

Antara yang berkenan di hati, ayat Quran ini. Cantik kan.


Gambar ni kena pilih 3 design mana yang berkenan, harganya RM200. Yang ini pun cantik ukirannya. Harganya RM750.00


Setelah berbincang dengan Raja, Ratu terus ambil ayat RM200 tu. Ayat Quran yang besar ini, Ratu tidak ambil sebab Ratu dah tempah design lain. Hehe. Ada juga Ratu berkenan dengan harga yang ditawarkan seperti 'water heater' untuk diletakkan di bilik air. Jenamanya adalah Alpha. Ratu terus merayau di kedai-kedai elektrik yang pernah Ratu singgah sebelum ini untuk mendapatkan tawaran harga yang ditawarkan kepada Ratu. Ternyata harga yang ditawarkan di kedai lebih mahal sedikit. Setelah berbincang dengan Raja dan bertanya pendapat wireman yang Ratu kenali, Ratu mengambil keputusan untuk membeli 'water heater' di pameran tersebut. 

Alhamdulillah, selesai urusan hari ini.. Barang sudah beli.. Peruntukkan duit untuk barang rumah ini sudah habis digunakan. Ratu pun pulang.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267