Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, December 11, 2014

Bercuti Di Pulau Pinang

Alhamdulillah Ratja Ratu dan keluarga selamat sampai di Pulau Pinang. Tiba di hotel kami mengambil peluang berehat melelapkan mata seketika beberapa jam sebelum kami meneruskan aktiviti kami di sini. Maklumlah bergerak malam kan. Selepas badan sudah berasa segar sedikit, kami bersiap-siap untuk keluar makan tengah hari dan Raja Ratu menuju ke Bukit Bendera untuk menaiki kereta kabel.

Setibanya kami di sana, terperanjat juga tengok. Ramainya orang. Tempat letak kenderaan juga penuh. Rayau punya rayau. Akhirnya kami jumpa juga ruang kosong untuk meletakkan kenderaan. Tapi jauh sedikit la, kenalah berjalan kaki sedikit. Tidak mengapa semangat untuk menaiki kereta kabel yang berkobar-kobar mengatasi segala-galanya. Huhu.

Tengok la ni.. Betapa ramai orang yang beratur. Ini sudah tidak boleh beratur panjang, kena beratur cam ular. Belok sana, belok sini. 


Emm.. Hendak beli tiket kena tunjuk kad pengenalan ya. Ratu terpaksa call Raja dan bapa Ratu yang menunggu di luar bersama-sama Puteri Raja Ratu untuk menghulurkan kad pengenalan. Setelah kad pengenalan di kumpul dan tiket sudah dibeli. Emm.. kena beratur pula untuk menaiki kereta kabel ni. Beratur panjang daa..

Setelah menaiki kereta kabel. Kami naik ke atas Bukit Bendera. Pehhh !!! Curam juga ya bukit ni. Tiba di atas. Dapat tengok pemadangan Pulau Piang dari atas. Wah !!! Sungguh cantik.

Inilah posing kami,


Ratu sempat juga membeli cenderahati di atas Bukit Bendera ini. Setelah kepenatan merayau-rayau di dan menikmati keindahan alam melalui pandangan di bahagian atas Bukit Bendera ini. Kami pun turun kembali melalui kereta kabel. Sekali turun. Gerun dibuatnya. Terasa curam menurun bukit. Huhu..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267