Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, December 31, 2014

Musibah Banjir 2014

Di kala kesihatan Ratu yang agak terganggu ini, Ratu rasa tersentuh dengan musibah banjir yang melanda di negara kita ini khususnya di beberapa negeri termasuklah Kelantan.

Bagaimanalah perasaan kita kalau kita berada di tempat mereka ??? Rumah dah tenggelam. Bagaimana dengan perabot dan peralatan rumah mereka yang telah musnah ??? Tidak kurang juga ada yang terkorban ketika ingin menyelamatkan diri. Ada yang rumah mereka sudah tiada lagi akibat dibawa arus air banjir. Bagaimana dengan nasib mereka selepas ini ??? Bagaimana mereka hendak membuat persiapan persekolahan anak mereka yang bakal menjelang tiba ini ??? Bagaimana nasib peniaga-peniaga kecil dan sederhana apabila barang-barang punca rezeki mereka musnah ??? Bagaimana pula dengan kenderaan mereka ??? Bagaimana dengan pendapatan mereka bulan ini ??? 

Banyak sebenarnya yang bermain difikiran mangsa banjir ini. Betul tak ??? Ratu tersentuh dengan pandangan Dato' AC Mizal dalam temubualnya dalam rancangan Meletop.



Inilah antara gambaran apa yang berlaku di Kelantan.


Ini pula gambar ke 2,


Teruk kan. Sama-samalah kita membantu mereka apa yang terdaya untuk mengurangkan beban mereka melalui saluran-saluran tertentu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267