Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, January 3, 2015

Selamat Datng Tahun 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Apa khabar semua? Baekkkk !!! Haha.. Ratu sudah dengar korang semua jawab. 

Masa sekarang berlalu dengan begitu pantas. Tanpa kita sedari pejam celik.. pejam celik.. sudah hendak masuk tahun 2015. Sekejapnya masa berlalu. Raja dan Ratu pada tahun lepas.. Di tahun 2014.. Kami sudah lakukan yang terbaik untuk diri kami dan keluarga kami. Cuma ada yang membuatkan Ratu ralat. Ada beberapa perancangan Ratu yang ingin Ratu laksanakan sebelum 2014 melabuhkan tirainya, tapi Ratu tidak dapat laksanakan atas faktor kesihatan Ratu baru-baru ini. Apa boleh buat.. Mungkin ada hikmahnya.

Bagaimana dengan azam korang semua? Raja dan Ratu pada tahun 2015 ini. Di tahun pembakar semangat kami. Kami tanamkan azam.. Ada beberapa impian yang perlu kami capai pada tahun ini. Insya Allah, dengan izinNya kami akan capai. Ratu di awal tahun 2015 ini, kesihatan Ratu masih lagi belum pulih sepenuhnya. Batuk masih ada lagi. Tapi semangat Ratu berkobar-kobar sebab Raja dan Ratu ingin melihat hasil usaha kami di tahun 2015 ini.


Bagaimana dengan korang semua? Mungkin ada yang mengalami kesedihan di tahun 2014 termasuklah musibah banjir yang menenggelamkan rumah dan harta benda di beberapa negeri khususnya Kelantan. Marilah kita sama-sama membantu mangsa banjir ini. Bagi korang yang mungkin ada berita sedih yang korang hadapi pada tahun 2014. Ratu harapkan korang tidak lagi menoleh ke belakang. Fikirkan apa yang menanti di hadapan. Teruskan kehidupan seperti biasa dan capailah impianmu yang menunggumu. 

Ratu pun sudah terbayang-bayang kejayaan yang menanti di hadapan. Apa-apa pun Raja dan Ratu tidak boleh mengalah. Usaha --> Doa --> Tawakal. Insya Allah pasti Raja dan Ratu akan capai. Insya Allah.. Amin.. Amin.. Amin..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267