Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, May 25, 2015

Empayar Nurita Harith

Dikenali sebagai Queen of drape, Nurita Harith bukanlah suatu nama yang asing dikalangan penggiat fesyen tanah air. Menambah populariti beliau selepas menyertai pertandingan Project Runaway Malaysia beberapa tahun yang lepas, rekaan Nurita seringkali menghiasi dada-dada majalah fesyen serta digayakan oleh para selebriti di karpet merah.


Turut dirundum kontroversi pada tahun lalu dengan seorang selebriti cantik terkenal, Nurita lebih banyak berdiam diri dan memfokuskan sepenuh perhatian kepada bidang fesyen yang diminati beliau sejak di bangku sekolah lagi. Tidak hairanlah jikan rekaan pakaian hasil sentuhan Nurita Harith kelihatan amat elegen dan mempuyai kelas tersendiri kerana beliau telah melanjutkan pendidikan di peringkat yang lebih tinggi di London setelah tamat tempoh persekolahan.


Kini Nurita semakin dikenali dan rekaan yang dihasilkan beliau sering mendapat perhatian ramai. Dengan pembukaan butik pertama beliau di Jalan Telawi Bangsar, beliau kini setanding dengan pereka-pereka fesyen Malaysia hebat yang lain. Sempena Raya 2015 yang bakal menjelang tidak lama lagi, Nurita Harith turut mengeluarkan koleksi baju raya Nurita Harith atau nh by Nurita Harith yang boleh korang miliki dengan tawaran harga yang menakjubkan.  Sememangnya terkenal dengan penggunaan warna-warna pastel, koleksi baju raya tahun ini juga masih mengekalkan konsep yang sama. 

Koleksi by Nurita Harith membariskan beberapa rekaan baju kurung moden yang sememangnya menepati citarasa terkini dan masih mengekalkan ciri-ciri ketimuran. Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan hasil karya pereka fesyen kesayangan anda sempena Aidilfitri tahun ini !!!

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267