Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 8, 2015

Borong Barang Raya Dan Barang Rumah

Lagi seminggu lebih sahaja lagi kita semua akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Jadi, Raja dan Ratu ingin mengambil kesempatan ini membeli belah untuk keperluan raya dan barang keperluan untuk rumah baru Raja Ratu. Kali ini Raja menggunakan kenderaan pacuan 4 rodanya. Bukannya apa senang nak letak barang. Maklumlah, Sabtu dan Ahad ini adalah hari untuk kami bershopping.

Pada mulanya, Ratu senaraikan terlebih dahulu apa barang keperluan yang hendak dibeli sebab banyak barang yang hendak dibeli. Takut terlupa. Kemudian, setelah semua telah bersiap-siap untuk keluar bershopping, kami menuju ke Mydin terlebih dahulu untuk membeli barang-barang keperluan harian rumah baru kami seperti beras, gula dan lain-lain. Kemudian, kami ke Aeon Jaya Jusco untuk membeli barang raya seperti kasut, seluar dan lain-lain. Tapi sebelum itu kami singgah dahulu di Jakel untuk membeli baju melayu Raja dan bapa Ratu.

Inilah yang tudung untuk Ratu, Puteri Raja Ratu, ibu Ratu dan ibu mertua Ratu,


Ini baju melayu Raja dan bapa Ratu.


Sudah habis bershopping, duit pun sudah banyak dilaburkan. Kami pun pulang. Alhamdulillah, yang penting Raja dan Ratu dapat membeli keperluan raya untuk orang-orang yang tersayang termasuklah Puteri Raja Ratu dan ibubapa Raja dan Ratu. Huhu.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267