Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, August 10, 2015

Berjalan Raya Di ICT Shah Alam

Hari ini Ratu bermalam di rumah keluarga Raja. Malam tadi, Ratu mengajak Raja ke ICT untuk merehatkan minda seketika setelah penat berhempas pulas menghabiskan masa dan tenaga untuk menyiapkan sepenuhnya kelengkapan di rumah baru Raja Ratu. Dan sekarang Raja dan Ratu sudah tidak mengadap lagi dengan pembelian perabot rumah dan pengubahsuaian kerana semuanya telah siap seperti mana yang Raja Ratu impikan. 

Kali ini Ratu ingin merehatkan minda seketika. Kami ke ICT bersama-sama ibu Raja. Kami tiba di ICT lebih kurang pukul 9.45 malam. Peh !!! punyalah ramainya orang di ICT sampai hendak parking kereta pun susah.


Setiba sahaja kami di sana, Ratu sudah tak tahu hendak main yang mana 1. Puteri Raja Ratu sudah nampak keretapi untuk kanak-kanak. Dia pun mulalah hendak naik. Raja menemaninya,


Hendak cuba yang ini pula Puteri Raja Ratu ini,


Seterusnya yang ini pula,


Memang seronok. Ada banyak lagi permainan yang kami belum rasa. Puas rasanya dapat datang ke sini. Hilang stress !!. Huhu. Sampai tidak sedar jam di tangan sudah pukul 2.00 pagi. Emm.. keramaian orang di sini menampakkan suasana seperti pukul 9.00 malam. Rasa mengantuk pun hilang lah. Puteri Raja Ratu masih aktif hendak rasa lagi permainan yang ada. Jenuh pula Raja Ratu memujuknya untuk pulang. Kena pulang ni nanti kalau tak sampai ke Subuh la masih lagi di ICT. hAHA.. hEHE.. hUHU..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267