Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, August 31, 2015

Puteri Raja Ratu Seronok Bermain di Playground Aeon

Hari ini portal wifi Ratu ada mengalami masalah sedikit. Ianya seakan-akan tidak berfungsi. Jadi Ratu mengajak Raja ke Jaya Jusco untuk membuat penyemakan sebab portal wifi ini masih dalam tempoh jaminan. Sampai sahaja di Jaya Jusco, Raja dan Ratu tergamam bila ternampak playground di bahagian tengah dalam Jaya Jusco. Emm.. Puteri Raja Ratu sudah nampak la. Tak boleh lariiii.. Haishhh. Mana tidaknya masuk je Jaya Jusco, playground tu sudah berada di depan mata. Huhu..

Emm.. Puteri Raja Ratu ni bila sudah nampak. Apa lagi, eeebuuu.. ayahhh.. nak mainnn tu.. sambil tangan menunjukkan playground di hadapan mata.

Raja pun bagi la peluang kepada Puteri Raja Ratu untuk bermain. Lama juga layan karenah ci kecil bermain. Inilah gambarnya,


Gambar ke 2,


Gambar ke 4,


Akhirnya, terpaksalah Ratu berpecah dengan Raja. Raja menemani Puteri Raja Ratu bermain manakala Ratu pula uruskan masalah portal wifi melalui Celcom.

Setelah disemak, pihak pengurusan Celcom minta Ratu datang balik dalam tempoh 1 jam sementara mereka menyemak kembali apa masalah pada portal wifi Ratu. Ratu pun terus menuju ke playground dan mengajak Raja dan Puteri Raja Ratu makan terlebih dahulu. Kami makan di Chicken Rice Shop. Kemudian, Puteri Raja Ratu ingin sambung balik main di playground. Emm.. Raja rajin lah layan karenah puteri kami ini. Ratu pula pergi menyemak kembali portal wifi Ratu. Setelah disemak, rupa-rupanya portal wifi ini memang ada masalah dan ianya tidak berfungsi. Jadi, ianya memakan masa seminggu untuk dibaiki. Haishh.. kena datang baliklah seminggu lagi. 

Emm.. terus Ratu menuju kepada Raja dan Puteri Raja Ratu dan kami terus balik. Emm.. bukan main suka lah lagi Puteri Raja Ratu ini dapat bermain selama 2 jam lebih di playground ini sampai Raja dan Ratu naik boring. hUHU.. 

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267