Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, September 5, 2015

Layan Puteri Raja Ratu Ke Zoo Melaka

Beberapa bulan yang lepas Ratu telahpun berjanji akan membawa Puteri Raja Ratu ke Zoo Melaka selepas rumah baru Raja Ratu siap. Ratu kecian melihat Puteri Raja Ratu. Ratu sibuk beberapa bulan lepas pada hujung minggu dengan urusan rumah baru Ratu. Selagi rumah baru ini tidak siap seperti mana yang Raja Ratu inginkan, Ratu tidak senang diam. Jadi, Ratu tidak dapat membawa Puteri Raja Ratu bersiar-siar sepenuhnya. Pada ketika itu, masa kami banyak habis di rumah baru Raja Ratu. 

Alhamdulillah, kali ini Raja dan Ratu dapat duduk di rumah baru kami pada raya Aidilfitri 2 bulan lepas. Dan kali ini, Ratu kena tunaikan janji Ratu kepada Puteri Raja Ratu. Puteri Raja Ratu ini sudah beberapa kali menyatakan hasratnya untuk ke Zoo Melaka. Katanya, ingin melihat zirafah, buaya, kuda belang, gajah dan binatang lain. Emm.. Maklumlah, Ratu pun sudah berjanji dengannya sebelum ini. Jadi, Puteri Raja Ratu kali ini menuntut janji Ratu kepadanya. Emm.. ok lah.. untuk Puteri Raja Ratu, Ratu sanggup tunaikan. hAHA..

Kali ini Ratu mengajak Raja untuk membawa Puteri Raja Ratu ke Zoo Melaka. Akhirnya tiba juga kami di sini buat kali ke 2, 


Inilah antara binatang yang dikunjungi,


Zirafah dan kuda belang,


Badak sumbu,


Penat jugalah Raja dan Ratu ni melayan Puteri Raja Ratu di sini. Terasa longlai kaki ini melangkah setelah penat berjalan. Adakalanya, Puteri Raja Ratu ini minta di dukung. Haha.. Ratu dah lah tak larat. Tapi kena kuat semangat, sikit lagi dah nak ke pintu keluar zoo. Haha. Tapi ralat sedikit sebab kami terlambat sedikit untuk menonton persembahan binatang. Kami sampai sahaja persembahan dah habis. Emm.. Tidak mengapa janji Ratu dah tunaikan janji Ratu kepada Puteri Raja Ratu dan membuatkan dia seronok. Itu yang penting. Huhu..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267