Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, November 20, 2015

Tuan Anas Mikael

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sejak kebelakangan ini, Ratu sudah mula terjebak dengan kisah drama bersiri. Emm.. Selalunya, Ratu kurang sedikit mengikuti drama bersiri ini. Kalau tengok pun tidak ikuti sepenuhnya setiap episod. Tapi kali ini TUAN ANAS MIKAEL telah menarik perhatian Ratu untuk menontonnya dari mula hingga akhir.

Ratu tertarik dengan jalan ceritanya melalui iklan atau sedutan drama bersiri ini sebelum ianya mula ditayangkan di Astro Ria. Emm.. kadangkala kalau Ratu bermalam di rumah ibubapa Ratu, berebut jugalah tengok tv dengan mak Ratu. Mak Ratu hendak menonton TV3 untuk drama bersiri Dhia Sofea, Ratu pula hendak menonton Astro Ria untuk drama bersiri Tuan Anas Mikael. Ayah Ratu pula tidak kisah. Dua-dua cerita tu dia tengok. Haha.. Puteri Raja Ratu ? Puteri Raja Ratu pula hendak tengok rancangan rakamannya Robocar Poly. Jadi, berebut lah nak tengok tv. Nasib baik Ratu ambil Astro Beyond yang siap boleh rekod. Apa lagi, Ratu mengalah. Ratu rekod drama bersiri Tuan Anas Mikael dan Ratu akan menontonnya kembali selepas drama bersiri Dhia Sofea habis. Huhu.

Inilah antara pelakon drama bersiri yang menjadi kegilaan Ratu ni,



Cerita ni memang best. Yang buat menarik perhatian Ratu adalah rekabentuk rumahnya yang sangat cantik. Rumah siapa la agaknya yang tersergam indah ini. Ratu difahamkan salah 1 rumah dalam drama bersiri ini adalah milik Dato Aliff Syukri pemilik D Herbs. Ini rumahnya,


Cantik kan rumahnya dan Ratu difahamkan rumah yang diduduki oleh Tuan Anas Mikail pula adalah milik Ziela Jalil. Pehh, sangat tersergam indah rumahnya. Ratu amat menyukainya. Tapi apapun Ratu amat bersyukur sangat dengan apa yang Allah berikan kepada Raja Ratu untuk rumah baru kami, Walaupun tidaklah sebesar rumah Ziela Jalil tu, tapi Alhamdulilah Allah permudahkan kami menyiapkannya seperti apa yang kami impikan.

Apa-apapun Ratu bagi 10 bintang untuk drama ini. Haha. Awal-awal lagi Ratu dah bagi bintang sedangkan drama ini sedang berjalan dan belum habis ditayangkan lagi. Huhu..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267