Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, December 2, 2015

Gegar Vaganza 2015

Gegar Vaganza ini adalah rancangan terbitan Astro yang mana Ratu juga menyukainya. Para pesertanya tidak kurang hebatnya kali ini berbanding dengan Gegar Vaganza yang pertama. 

Pada awalnya, Ratu tidak menyedari kehadiran pertandingan ini. Ratu pun dapat tahu pun melalui pejabat Ratu. Di pejabat Ratu ada Astro. Sekali tengok ulangan rakamannya, Ratu terkejut. Salah seorang rakan Ratu memberitahu mengenainya dan kali ini peserta-pesertanya lebih menyengat berbanding sebelum ini. 

Ratu pun mula mengikuti perkembangan rancangan Gegar Vaganza yang ditayangkan secara langsung di Astro Ria pada hari Ahad.

Ahad lepas Ratu tengok para peserta membuat persembahan yang sehabis baik sehingga para juri susah unuk membuat keputusan. Inilah antara peserta yang berjaya ke peringkat separuh akhir Gegar Vagamza:

1. Acong Sweetchild
2. Ezad Exist
3. Siti Nordiana
4. Nassier Wahab
5. Haiza
6. Faradhiya
7. Azian Mazwan Safuan

Pada Ahad lepas, sepetutnya Acong Sweetcild terkeluar. Tapi immunity telahpun digunakan oleh Datuk Vida yang membawa kembali Acong Sweetchild ke peringkat seterusnya. Acong ini memang power juga lah suara dia. 


Tapi kali ini Ratu pun tak tahu hendak kata apa-semuanya hebat-hebat belaka. Agak-agak siapa yang akan ke peringkat akhir ya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267