Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Tuesday, December 29, 2015

Penghujung Tahun 2015

Seperti mana yang diketahui, sekarang sudah jejak ke bulan Disember 2015. Bulan depan sudah tahun baru 2016. Bagaimana perjalanan korang di sepanjang tahun ini? Ada yang mengharunginya dengan penuh kegembiraan. Tak kurang juga ada yang mengharungi detik yang paling sukar dalam tahun 2015. Ada juga yang mengharungi kesedihan dan kegembiraan di sepanjang tahun ini. Itulah lumrah kehidupan. Benda yang baik kita jadikan panduan dalam perjalanan kehidupan kita dan yang buruk kita sempadan agar kita selalu beringat dan berharap ianya tidak datang kembali. 

Bagi Raja dan Ratu, kami bersyukur apa yang ada dalam kehidupan kami sekarang. Alhamdulillah dari 3 impian Ratu, dua darinya sudah tercapai. Alhamdulillah. Tapi untuk mencapai kejayaan impian itu, pasti ada cabaran yang perlu diharungi. Yang penting USAHA + DOA + TAWAKAL. Kejayaan tidak akan capai tanpa usaha dan usaha itu tidak bermakna jika tidak di alaskan dengan doa. Yang pasti sampai ke satu tahap apabila bila semua usaha dan doa kita sudah dilaksanakan semampu yang mungkin, kita perlu tawakal agar apa yang kita buat diizinkan olehNYA untuk tercapai apa yang diinginkan. Insha Allah. Jika tergelincir di tengah jalan, jangan bersedih. Pasti ada hikmah. Mungkin akan berlaku sesuatu yang buruk jika kita teruskan. Cuba yang lain. Jangan berputus asa.

Bagaimana dengan tahun hadapan ? Apa impian korang ? Setkan dalam minda kita apa yang ingin dicapai. Ratu juga sudah letakkan 3 impian yang ingin dicapai. Salah 1 impian yang tidak terlaksana tahun ini akan Ratu bawa ke tahun hadapan dan Ratu akan pastikan ianya tercapai. Insha Allah. Kumpulkan semangat, rancang strategi untuk gapainya. 


Harapan Ratu agar tahun hadapan bukan sahaja Raja dan Ratu tapi semua pembaca dan pengunjung teratak ini agar tahun depan impian kita semua terlaksana. Di bulan ini.. Di waktu ini.. Rehatkan minda seketika.. Renungkan apa yang hendak digapai di tahun hadapan. Renungkan kembali apa yang telah kita harungi tahun ini. Bila sudah ada impian di tahun hadapan, perjalanan hidup kita akan datang akan mula teratur bila kita tahu apa yang kita inginkan. Moga tercapai semua impian. 

Bermadah pula Ratu kali ini. hEHE..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267