Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Monday, January 4, 2016

Gelagat Puteri Raja Ratu Di Tadika

Tahun ini bermulalah Puteri Raja Ratu bersekolah. Sebelum memulakan persekolahan Raja dan Ratu telahpun membelikan beg sekolah, kasut sekolah, stokin, kapur kasut, alatulis sekolah termasuklah pencil warna. Emm.. Dalam kotak fikiran Ratu bukan memikirkan takut-takut Puteri Raja Ratu ini menagis bila Raja dan Ratu tinggalkan dia di tadika tersebut tapi takut Puteri Raja Ratu berebut barang dengan rakan kelasnya. Huhu..

Malam tadi Ratu sudah minta tolong Raja bawakan Puteri Raja Ratu untuk tidur awal. Nanti hendak bangun pagi sebab hendak ke sekolah. Huhu. 

Inilah gambar ketika hari pertama persekolahan,


Ini pula gambar kedua,


Hari masa Ratu dan Ratu banyak dihabiskan dengan mengintai Puteri Raja Ratu di tadikanya. Tapi kami tidaklah duduk di tadika tersebut dari pagi sampai habis waktu persekolahan. Cuma kami singgah jengah sekejap-sekejap tengok gelagat Puteri Raja Ratu ini di kelasnya. Ratu tengok hari ini, Puteri Raja Ratu tidak menagis dan tidak berebut barang dengan rakan sekelasnya cuma pencil warna tertukar dengan kawannya. hEHE.. Hari ini Puteri Raja Ratu sudah mengetahui di mana kelas belajarnya. Bila tiba waktu tamat persekolahan, Ratu tengok tudung Puteri Raja Ratu ini tidak betul sampai terkeluar rambut-rambutnya. Haishhh !!! Kan dah hilang kecomelannya. Emm..

Apa-apapun Ratu tengok dia seronok berjumpa, bermain dan belajar bersama rakan barunya di sekolah. Hehe..

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267