Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, March 27, 2016

Kami Sekeluarga Tidak Sihat

Cuaca 'El Nino' yang melanda negara kita telah menyebabkan ramai di kalangan kita yang terkena tempiasnya dari segi kesihatan. Raja dan Ratu sendiri juga tidak terlepas. Kami anak beranak kena demam, selsema dan batuk. Emm..

Suhu badan cecah antara 37 ke 38 darjah celcius. Tapi kami tidak kena serentak. Mula-mula Puteri Raja Ratu kena terlebih dahulu. Inilah akibatnya apabila dia bermain air hujan. Tanpa Ratu sedari Puteri Raja Ratu ini bermain air hujan panas. Masa tu Ratu tengah mengambil barang dari dalam kereta dan bawa masuk ke dalam rumah. Sekali Ratu sedar Puteri Raja Ratu bermain air hujan, Apa lagi. Memang Puteri Raja Ratu kena marah la. Kesan dari kejadian itu, dia terus kena demam, batuk dan selsema.

Kemudian berjangkit pula dengan Ratu. Teruk juga Ratu kena terutama sekali batuk. Emm, Raja pula terkena tempias batuk dan selsema. Demam Raja tidak kuat. Bersyukur juga Ratu ke hadrat Tuhan kerana sepanjang tempoh Ratu tidak sihat ini, Raja banyak mengambil alih tugas Ratu terutama sekali aktiviti memasak.

Inilah ubatnya,


Antara ubat lain,


Moga-moga kami sekeluarga cepat sembuh. Amin.. Amin.. Amin


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267