Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, August 21, 2016

Lee Chong Wei vs Lin Dan

Di peringkat separuh akhir Datuk Lee Chong Wei perlu berhadapan dengan Lin Dan dari China di peringkat separuh akhir dalam perlawanan badminton Olimpik di Rio ini. Jika menang Datuk Lee Chong akan ke peringkat akhir dan sudah pasti Perak sudah berada di genggaman nanti. Tapi jika kalah Datuk Lee Chong Wei perlu berlawanan dengan pemain Denmark untuk mengejar pingat gangsa. 

Emm.. siapa yang tidak kenal dengan Lin Dan salah seorang pemain dari China yang tidak kurang hebat. Lin Dan juga pernah beberapa kali mengalahkan Datuk Lee Chong Wei. Jadi bukan Ratu sahaja malah Ratu rasa ramai di kalangan rakyat Malaysia yang bimbang jika Datuk Lee Chong Wei kalah di tangan Lin Dan nanti.


Ratu menonton dan mengikuti perlawanan ini. Agak terkejut jugak Ratu apabila Lin Dan dapat mengejar mata apabila Datuk Lee Chong Wei jauh meninggalkan Lin Dan dengan perbezaan7 ke 8 mata di set ke tiga. 

Alhamdulillah, akhirnya Datuk Lee Chong Wei berjaya mengalahkan Lin Dan dengan pungutan mata 15-21, 21-11, 22-20 dan mara ke peringkat akhir nanti menentang Chen Long dari China. Akhirnya bertambah lagi pungutan pingat untuk Malaysia dalam Sukan Olimpik kali ini. 

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267