Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, February 17, 2017

Melawat Jiran Rapat Ratu

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua..

Hari ini selepas kerja Ratu bergerak melawat jiran ibubapa Ratu Pakcik Saadon di Hospital. Ratu tengok sudah beberapa hari dah rumahnya tidak berpenghuni. Jadi, Ratu terus mengambil keputusan untuk melawatnya di hospital. Jiran Ratu ini memang rapat dengan keluarga Ratu. 

Inilah hospitalnya,


Sebelum bergerak, Ratu memang ada menelefon isterinya untuk mengetahui lokasi wad dan no katil. Setelah mengetahuinya, terus Ratu bergerak ke sana.

Alangkah terkejutnya Ratu melihat kaki Pakcik Saadon dan dia ada mengadu sakit di bahagian pergelangan kakinya. Allahu Akbar. Lama juga kami berborak. Berborak punya berborak sudah hampir sejam Ratu di hospital. Jiran Ratu ini mengidap kencing manis. Tapi Ratu tengok jiran Ratu sebelum ini amat menjaga pemakanannya dan dia agak aktif dengan aktiviti hariannya. kadangkala dia berkebun dan sering berbasikal ke surau. Tapi tak boleh nak kata bila penyakit ini datang kan.

Allahu Akbar. Minta dijauhkan dari keluarga Ratu dan minta disembuhkan penyakit jiran Ratu ini agar penyakitnya tidak bertambah teruk. Moga-moga jiran Ratu ini cepat pulih, kakinya cepat kering dan boleh kembali aktif seperti sediakala.

Marilah kita sedekahkah FATIHAH agar penyakitnya cepat sembuh. Amin..


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267