Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Sunday, April 30, 2017

Ala Comelnya..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung. Hari ini Ratu amat terkejut apabila rakan sepejabat Ratu memaklumkan bahawa ada seekor anak kucing di bawah kereta Ratu. Haaaaa.. Dan anak kucing tu telahpun dibawa masuk ke pajabat.

Ini dia cantik tak. Comel kan


Oleh kerana rakan-rakan sepejabat Ratu yang mana menyukai kucing telah banyak bela kuicng di rumah. Ratu pun membawanya balik ke rumah. Bila di pejabat, si comel ni senyap tapi bila sampai di rumah. Alamak bisingnya. Ratu letakkannya di dalam sangkar. Si comel ini sibuk dia nak keluar dari sangkar. Bila nak keluarkan dari sangkar, Puteri Raja Ratu pula sibuk kejar kucing ni ajak bermain.  Hendak letak di luar rumah, rasanya sudah malam. Tak per lah, esok pagi sahaja Ratu letak di luar.

Puteri Raja Ratu ni mentang-mentang lah si comel tu dalam sangkar. Sekejap-sekejap dia kacau si comel ni dalam sangkar. Dah la si comel ni kuat menjerit. Sekali Puteri Raja Ratu ni kacau, lagilah si comel ni menjerit. Bukan main nyaring daa..


Esok pagi tu Ratu ada juga tanyakan jiran-jiran Ratu jika ada yang ingin menjaganya. Sebab Ratu kadang-kadang ada rumah kadang-kadang tidur rumah ibubapa Ratu. Nasib baik, rakan Ratu sudi menjaganya. Ratu pun terus menghantar si comel ini ke rumahnya.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267