Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Thursday, April 13, 2017

Makan Western Food

Hari ini Ratu tidak masak. Begitu juga dengan Raja. Ratu sibuk sepanjang hari mengemas keseluruhan rumah. Jadi, hari ini Raja dan Ratu mengambil keputusan untuk tapau makan.

Tengah hari tu Raja terlambat keluar jadi kebanyakkan lauk sudah habis. Jadi, Raja pun membeli nasi ayam sebagai santapan 3 beranak. Sebelah malam pula, Raja mengajak untuk tapau nasi. Ratu pun dengan Puteri Raja Ratu pun tak de la tukar pakaian. Kami pakai baju malam sahaja macam biasa. Sebab Ratu sudah inform Raja yang Ratu dan Puteri Raja Ratu tunggu di dalam kereta sahaja nanti.

Sekali singgah, Puteri Raja Ratu ajak pusing-pusing di kawasan bandar. Oklah, Raja dan Ratu pun ikutkan sahaja. Last-last Raja ingin mencuba di satu kedai makanan western ni. Laaaa, macam mana ni. Nasib baik Ratu tak pakai baju kelawar. Huhu..


Inilah menu yang kami order. Rasanya boleh tahan lah. Nak kata sedap sangat tak juga.






Tumpuan Raja dan Ratu tertumpu pada hiasan kedai ni. Cantik juga hiasan kedai makan ni. Nampak eksklusif.


Makan punya makan.. Baru Ratu perasan, kedai ni ada hiasan tengkorak. Mungkin pemiliknya Cina tapi pelayannya Melayu. Tapi yang penting, makanan ini halal. Ratu tanya juga siapa pemiliknya melayu ke cina. Pelayan tu kata Melayu. Ratu pun perasan juga pekerja-pekerja semua melayu.

Kalau betul lah melayu bukankah tidak elok dihiaskan kedai dengan tengkorak. Emm.. ayat-ayat Quran pun tiada digantung. Sayang tul. Kedai cantik. Emm.. Ni cuma luahan hati Ratu.

Raja dan Ratu pun mengambil keputusan bahawa inilah kedai makan yang pertama dan terakhir kami kunjungi. 


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267