Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Saturday, April 29, 2017

Melawat Jiran Pakcik Saadon Di Hospital

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Hari ini ibubapa Ratu mengajak Ratu untuk menziarahi jiran yang agak rapat dengan ibubapa Ratu iaitu Pakcik Saadon. Pakcik Saadon ini telah dimasukkan ke hospital akibat kencing manis. Ini adalah lawatan kali kedua Ratu cuma kali ini bersama-sama ibubapa Ratu dan Puteri Raja Ratu. Kalau sebelum ini Ratu datang bersendirian ke sini. 

Siapa sangka Pakcik Saadon ni menjaga pemakanannya. Tapi kalau dah sakit tak boleh buat apa. Dia mengadu sakit di bahagian betis kaki kanannya. Lebih kurang 2 bulan lepas Ratu datang melawat di hospital, Ratu tengok kaki kanannya telah berubah ke warna gelap. Ala, sedih lak tengok kakinya. 

Pada mulanya, pakcik Saadon ini telah keluar hospital. Tapi kena kerap cuci di bahagian kaki tu. Selepas dicuci, adakalanya perlu ditahan wad. Jadi, sekejap keluar hospital, sekejap masuk balik. Yang kecian adalah isterinya.

Inilah antara gambarnya ketika kami berada di hospital,


Semasa melawat pakcik Saadon memang ada mengadu kadangkala ada berada sakit di bahagian kaki. Ala sedihnya. Harapan Ratu agar kaki pakcik Saadon ini akan pulih dan tiada sebarang pembedahan pemotongan kaki dibuat. Amin..


Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267