Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 5, 2017

Drama Bersiri Glamorosa

Erkkkk.. Macam tak percaya Ratu mengikuti drama bersiri Glamorosa iaitu sebuah drama dari Filipina. Huhu.. Bukannya Ratu ada belajar bahasa Filipina ini tapi drama bersiri ni ada sarikata di bawahnya. Drama ini di tayangkan di tv3.



Drama ini mengisahkan permainan dendam Paulina selepas apa yang berlaku pada keluarganya. Ayahnya dibunuh secara kejam dan sejak itu juga ibunya mengalami sakit mental akibat tekanan. Dia cuba mengaturkan rancangan untuk membalas dendam terhadap Dra. Claudia Herrera, wanita yang menyebabkan kehidupan dia sekeluarga sengsara.
Paulina mula menyuruh teman lelakinya Karl, menggoda Natalia, anak kepada Dra. Claudia Herrera, sehingga Natalia jatuh cinta kepadanya. Natalia dan Karl akhirnya tinggal bersekedudukan. Lebih malang, apabila Karl sudah jatuh cinta pada Natalia dan terus melupakan Paulina.
Paulina telah mempergunakan Claudia untuk mendapatkan Karl semula. Dalam waktu yang sama, Natalia mengandung. Dalam satu kemalangan membabitkan Natalia dan Karl, anak Natalia dilahirkan dan mempunyai kesan melecur di pipinya.
Claudia berniat untuk memisahkan Natalia dan anaknya. Dia telah mengupah Oscar, pemandu dan pembantu peribadinya, untuk menjaga bayi tersebut. Karl pula mengalami amnesia akibat kemalangan terbabit.
Paulina cuba mengambil kesempatan untuk mendapatkan cinta Karl kembali. Apa yang terjadi seterusnya? Jom kita layan Glamorosa!

Ratu suka tengok drama ini sebab banyak konflik yang menjadi tanda tanya dan perlu dijawab.

Tatapan dari,

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267