Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Wednesday, July 29, 2009

Hadiah lagi !!!

Waduh!!!!! Rezeki2.. MOGA2 DIMURAHKAN REZEKI LAGI…AMIN!!! AMIN!!! Ratu agak terkejut menerimanya. Terima kasih la Kak Noriza, rakan sekerja Ratu sudi memberi Hadiah…BONIA beb !!!!! JANGAN JEALOUS.

Apa2. Korang nak tengok.. Ratu pun suspend ni. EXCITED NI. Aduh, Ratu pun buka paper bag BONIA. Tengok ada bungkusan BONIA ni. Ni la bungkusannya. SUSPEND NI!!! Apa la agaknya. Jom sama2 tengok.
WAA!!! lawa la beb. Beg duit BONIA. I like..Tak dapat digambarkan dgn kata2.
Raja outstation sekarang ni. Malam tu, Ratu msg kat Raja,
Ratu: Ayang, ada orang bagi hadiah kat isteri kesayangan ayang ni beg BONIA.
Raja: SAPA BAGI.
Ratu: Jealous yek. Hehe. Cemburu tandanya sayang. Ingat lelaki bagi yek. Kak Nyonya bagi la.
Haha. Nasib baikla Raja kenal Kak Nyonya rakan sekerja Ratu. Kalau tak, tentu Ratu disoal siasat. Cemburu tandanya sayanggg.

Tapi ni yang Ratu fikir ni. Birthday Ratu sebulan lebih lagi. Salah tarikh ke. WAA!!! NAK MINTA HADIAH LAGI MASA BIRTHDAY KE.. Haha. Kalau nak bagi apa salahnya, BETUL TAK. Ingat 17 SEPTEMBER..MY BIRTHDAY!!! Raja!! ingat tuuu..

Tatapan dari,

Monday, July 27, 2009

Hadiah!! Hadiah!! Pemberian Raja utk Ratu….

Hadiah?? Tul beb. Gua tak tipu. Haha. Cita dongeng Ratu dah sampai. Hari tu Ratu bergolek2 atas lantai, mengendeng2 nak baju. Haha. Dapatkah korang bayangkan cam ne agaknya Ratu bergolek2 nak baju? Korang tak patut kir cam tuu!!!

Disebabkan syg Raja pd Ratu..Haha, syg ke?? Satu ptg, Ratu & Raja gi la Tesco. Ratu tertarik dgn patern 1 baju kat kiosk tu. Raja dah tgk Ratu berkenan, dia pun pilih & bayarkan. Gembira tak terhingga di hati. Ratu pun malu2 kucing menerimanya. Tapi Raja berkenan yg itu. Ratu lak berkenan yg ini. Cam ner ni. Last2 tak der saiz. Haha. PADAN MUKA RATU, DAH RAJA NK BELIKAN. MEMILIH LAK KAN. Teruk kan. Last2 kami berdua pandang 1 baju & terus tertarik. Raja pun gi bayar. So, sweet..

Ni la design bajunya.

Ni la bajunya. Tapi baju ni SIAP DGN KAINNYA ya. That means, SEPASANG.

Apa2, Ratu tak dengar. Korang nak tgk Ratu kai baju ni. Aduh hai, jgn la cam tu. Malu la beb. Apa? Korang nak gak.. Nah ambil ni.. Tapi tak cun kit la beb sebab Ratu yg ambil sendiri gambar ni


Tatapan dari,

Sunday, July 19, 2009

Pelancaran jualan barangan terbaru dari kami...

JUALAN MURAH!!! JUALAN MURAH!!!

Waa.. Ada tak korang dengar Ratu menjerit. Haha. Tapi tul ni. Hari ni Ratu & Raja ingin membuat pelancaran jualan barangan terbaru kami di laman ke 2 kami..
Bulan Ramadhan bakal menjelma...
Bila Ramadhan menjelma,
Pastinya Hari Raya Aidilfitri bakal mengunjung tiba...
Bagi ibubapa, sudah semestinya sibuk memikirkan persiapan..
Langsir baru warna apa?
Kuih Raya nak berapa jenis?
Baju raya anak berapa pasang?
Duit raya?
Kain cadar baru???
Kain cadar baru??? Haha..Ni la yg kami mahu lancarkan....
BELI SATU CADAR..PERCUMA SATU CADAR
sesuai dgn Musim Perayaan Aidilfitri yg bakal menjelang tiba..
CEPAT!!! CEPAT!!! SEMENTARA STOK MASIH ADA...
LAMBAT TAKUT KEHABISAN STOK!!!
Dgn SATU HARGA, korang dpt beli 2 cadar utk dipakai sendiri & anak/ kai bersilih ganti/ hadiahkan 1 cadar ini kpd keluarga di kg sempena Hari Raya tahun ini..
Kandungan cadar,
Cadar beropol..
Sarung bantal beropol..
SELIMUT TEBAL..
Sarung Bantal peluk..
BERMINAT!!! Sila la wat tempahan. Sebelum itu, baca dulu syarat2 & cara tempahan dibuat.
Korang tak perlu ke kedai/ supermarket & beratur utk membayar..BUANG MASA..
HANYA 4M... MEMILIH.. MENEMPAH .. MEMBAYAR .. MENUNGGU..
Menunggu?? Ya tunggu barang sampai ke rumah...MUDAHKAN!!!
Nantikan lagi kehadiran jualan barangan kami ...nanti kami sokkan lagi..
Sila la ke laman ke 2 kami...KLIK DI SINI.. impian siber Raja & Ratu
Korang leh gak klik sebelah kanan laman ini..
Tatapan dari,

Wednesday, July 15, 2009

Hadiah dari Ratu utk Raja !!!!

Hadiah??? Tul Ratu tak tipu. Ratu dgn rakan ofis Rozi gi la Jaya Jusco Jumaat pas. Tuk pe? Nak ker Ratu inform. Tapi diam2, janji jgn inform Raja. JANJI !!!! Haha mcm la Raja tak leh buka laman ni walaupun outstation. Sebenarnya Ratu nk SHOPPING !!!!. Masa utk BERSHOPPING !!!!. Ratu survey kat bhgn baju, tgk klu de yg berkenan. WAA, Ratu dah berkenan la. Ni la yg Ratu beli.
Actually, Raja sekarang berada di Petronas Fertilizer (Kedah) Sdn. Bhd. utk kerja-kerja shutdown under Mushtari Maintenance Services Sdn. Bhd. Bila Ratu dpt tahu Raja nak balik bercuti 2 hari, Waa buang tebiat Ratu dah sampai. Buang tebiat?? Haha. Tiba2 nk SURPRISE kan Raja. Nak kata birthday, lambat lagi. Ulang thn perkahwinan? Jauh lg. Saja je. dah namanya SHOPPING kan. Ratu cari & terus mencari. WAA dah jumpa. Gi bungkus, ni la hadiahnya.
Raja dah blk & Ratu cari masa sesuai utk suprise kan Raja. Bila tiba masanya.
Ratu: Ayg, duduk jap (sambil tarik tgn Raja). Ayg pejamkan mata. Promiseee, jgn buka. (Ratu ambil hadiah sambil tgk mata Raja. Takut Raja buka mata). Ok, buka mata syg. SURPRISE!!!
Raja: Waa, pe ni.
Raja pun buka. Ops! katil bersepah kit. Tapi tu bukan persoalannya. Yg jadi persoalan cam ne si 'Boboy' kucing kesayangan ni leh menyempel sebelah Raja. Ni yg tgh kir ni. Sama2 la korang kir. Hua..Hua..Hua..Perlu ker..Ni la hadianya. Sebenarnya sebelum Raja gi Gurun Kedah, Raja dh belek baju ni. Tapi tak beli lg, masa tu nak cepat. Ni Ratu belilah..
Ni lak design nya. Ratu focus serba kit. T-Shirt ni jenama 'Schwarzenbach'.
Ratu: tak de ucapan ker..
Raja: Terima kasih syg.
Terus Raja cium DAHI Ratu. alamak, leh nk tercabut jantung dibuatnya. Ahaks.

Tatapan dari,

Sunday, July 12, 2009

Ratu gi klinik….

Haha…tajuk yg menarik ni..ko org rasa kenapa yek..Adakah Ratu tak sihat??? Adakah Ratu dah xxxxx?? Patt teka.. Tekaan tul, Ratu bg hadiah. RATU NK BAGI NIII....Hadiahnya, KO ORG BACA TUL2. Mlm kang tido. Ko org mimpi la bercuti ke luar negeri. Haha, leh kan. Waa, jgn marah ha. Tak leh Gurau, duk Surau..hehe. Pg Jumaat pas Ratu gi klinik sebab ambil ubat Ratu & ibu Ratu, bukan sebab perut Ratu dah berisi. Tak percaya?? Ni surat pengambilan ubat sbg bukti.
Tak percaya lg …Nah ni kliniknya.

Dan ni lah ubatnya. Hehe..Jgn Marah Haaa..Tiru ayat dlm cita P.Ramlee. Saja nk ambil hati ko org.

Tatapan dari,

Tuesday, July 7, 2009

Uji kemampuan diri utk mencapai kejayaan

Uji la diri kalian. Jawab 'YA' / 'TAK'. Ni cuma ujian saja. Klu jumlah ‘YA’ melebihi 16, kalian seorg yg berpendirian tinggi & bersemangat teguh. Haha. Rasa2 leh dpt 20/20 ke. Emm. ‘TEPUK DADA, TANYA LA SELERA’..
1. Adakah saya syg diri sendiri?
2. Adakah saya TAK bimbang dgn cabaran masa depan?
3. Adakah saya selalu wat gambaran minda utk atur setiap tindakan yg dilakukan?
4. Adakah saya seorg yg TAK bercakap besar tentang diri saya?
5. Adakah saya leh hidup bersendirian & TAK rasa spt disisihkan?
6. Adakah minda saya selalu tenteram?
7. Adakah saya leh terima & mengaku kesilapan saya?
8. Adakah saya selalu tanya soalan utk kepastian bila saya keliru?
9. Adakah saya berani ambil risiko utk berjaya?
10.Adakah saya TAK salahkan org lain bila saya gagal?
11.Adakah saya sentiasa jaga hubungan baik dgn org lain?
12.Adakah saya sentiasa perbaiki diri saya?
13.Adakah saya suka mengeluarkan pendapat?
14.Adakah saya terima dgn terbuka segala cadangan & krtikan membina?
15.Adakah saya selesa dgn memberi & menerima pujian?
16.Adakah saya mudah menyesuaikan diri?
17.Adakah saya lakukan gak yg terbaik utk diri saya walaupun org lain TAK sukanya?
18.Adakah saya leh maklumkan kekuatan & kurangan diri kpd org lain?
19.Adakah saya TAK hippokrit?
20.Adakah saya kir positif dgn pencapaian org lain?

Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267