Carila di sini beb...

Bagila hamster ni makan..

Nak bagi makan, klik saja dalam kotak tu..
Nak bagi minum, klik penutup botol susu tu..
Nak dia jalan di bulatan balik, klik butang tengah bulatan tu..

Lampu Solar

Wallpaper RR Raudah

Acuan Simen

Acuan Simen
Klik di sini untuk melihat pelbagai gambar dari pelanggan

KISAH PUTERI RAJA RATU

Friday, December 24, 2010

Cantiknya Tarian Air Ni..

video

Inilah yang dikatakan tarian air.. Peh, catntik betul.Inilah yang dikatakan teknologi kini. Bukan sahaja manusia, binatang, robot.. yang tahu menari.. Air pun tahu menari tau, ikut irama lagi.. Harap- harap kat Malaysia adalah tarian air seperti ini. Mesti ramai yang datang menonton. Boleh jadi tarikan pelancong. Idea gila Raja Ratu sudah sampai. Apa kata Raja Ratu buat tasik kecil di halaman rumah kami dan buat tarian air cam ni.. Haha.. Memang hari-hari la lepak rumah je. Tak ke mana-mana. Hehe. Tapi rakaman atas ini Ratu rakam dari facebook. Memang tak cantik sikit lah. Ratu rakam melalui handphone untuk dikongsikan dengan pengunjung semua. Cantik tak tarian air tu.. Cantik kan air tu menari.

Ini pula rakaman kedua yang Ratu ambil tapi rakaman ni tak cantik kerana rakaman ini diambil bukan dari pandangan atas seperti video di atas.



Tatapan dari,



Kipas Solar

Kipas Solar
klik la gambar ni.. boleh juga call 012-6844870/ 017-2120267